Tak
[QUOTE=Coon Danica;914411]Et par foto af lille bamse Dumle…
4 uger og to dage er han i dag.
Jeg er helt vild med ham og det ærgrer mig at han har en “tap”
Han er simpelthen så kærlig og han spinder så snart man tager ham op
Men der er IKKE nemt at få et tydeligt foto af ham…han har ild i rumpetten :høhø:
Se lige hans store labber
Jeg tog også foto af Domino og Toffifee…men de blev slet ikke gode…der er for meget krudt i dem til dumme jeg kan få taget gode foto :surrender1:[/QUOTE]
Hmmm hvis jeg nu kommer besøg - har du så bippende alarm i døren, når jeg forlader dig??? OG kan jeg få mindst to timers forspring… For han er lækker…
Når du nu skriver store lapper - er det så bare store poter eller er det Poly?
[QUOTE=Coon Danica;914978]Tak
Ja, men sådan noget karamel har det med at sidde fast i tænderne [/QUOTE]
Det er da ok at det sidder fast i tænderne, hvis bare det er lige så sødt som det Dumle på billedet.
Han er overnuttet er han…
[QUOTE=Nethe;915018]Hmmm hvis jeg nu kommer besøg - har du så bippende alarm i døren, når jeg forlader dig??? OG kan jeg få mindst to timers forspring… For han er lækker…
Når du nu skriver store lapper - er det så bare store poter eller er det Poly?[/QUOTE]
Tak
He he…ja, du ka’ tro at her er alarmer installeret overalt :høhø:
Nej, han er ikke poly…han har bare arvet sin fars store poter
[QUOTE=Sim-Sim;915039]Det er da ok at det sidder fast i tænderne, hvis bare det er lige så sødt som det Dumle på billedet.
Han er overnuttet er han…[/QUOTE]
Tak
[QUOTE=Coon Danica;915090]Tak
He he…ja, du ka’ tro at her er alarmer installeret overalt :høhø:
Nej, han er ikke poly…han har bare arvet sin fars store poter [/QUOTE]
Nå han bare fået størrelse stegepande, som potestørrelse, det kan han jo ikke gøre for…
Og mon der går rygter om jeg har store lommer…
[QUOTE=Nethe;915100]Nå han bare fået størrelse stegepande, som potestørrelse, det kan han jo ikke gøre for…
Og mon der går rygter om jeg har store lommer…[/QUOTE]
Dumle
Lisbeth du må altså finde et hjem hos en kattegal så jeg kan følge ham, når jeg nu ikke selv har muligheden for at få denne lille nuttede hårbold ind Ellers så blir jeg rigtig sur og stamper i gulvet! Ja jeg gør så
[QUOTE=Maria-Amalie;915155]Dumle
Lisbeth du må altså finde et hjem hos en kattegal så jeg kan følge ham, når jeg nu ikke selv har muligheden for at få denne lille nuttede hårbold ind Ellers så blir jeg rigtig sur og stamper i gulvet! Ja jeg gør så
[/QUOTE]
Det kan jeg jo ikke love
Selvom jeg ikke er meget værd når først du begynder at stampe i gulvet…det ved du jo, jeg plejer at lystre så :høhø: