Dumle

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;914411]Et par foto af lille bamse Dumle…:smiley:
4 uger og to dage er han i dag.
Jeg er helt vild med ham og det ærgrer mig at han har en “tap” :tihi:
Han er simpelthen så kærlig og han spinder så snart man tager ham op :hjerte:
Men der er IKKE nemt at få et tydeligt foto af ham…han har ild i rumpetten :høhø:
Se lige hans store labber :tihi:

Jeg tog også foto af Domino og Toffifee…men de blev slet ikke gode…der er for meget krudt i dem til dumme jeg kan få taget gode foto :surrender1:[/QUOTE]

Hmmm hvis jeg nu kommer besøg - har du så bippende alarm i døren, når jeg forlader dig??? OG kan jeg få mindst to timers forspring… For han er lækker…

Når du nu skriver store lapper - er det så bare store poter eller er det Poly?

[QUOTE=Coon Danica;914978]Tak :slight_smile:
Ja, men sådan noget karamel har det med at sidde fast i tænderne :tihi:[/QUOTE]

Det er da ok at det sidder fast i tænderne, hvis bare det er lige så sødt som det Dumle på billedet. :slight_smile:

Han er overnuttet er han…

[QUOTE=Nethe;915018]Hmmm hvis jeg nu kommer besøg - har du så bippende alarm i døren, når jeg forlader dig??? OG kan jeg få mindst to timers forspring… For han er lækker…

Når du nu skriver store lapper - er det så bare store poter eller er det Poly?[/QUOTE]

He he…ja, du ka’ tro at her er alarmer installeret overalt :høhø:

Nej, han er ikke poly…han har bare arvet sin fars store poter :tihi:

[QUOTE=Sim-Sim;915039]Det er da ok at det sidder fast i tænderne, hvis bare det er lige så sødt som det Dumle på billedet. :slight_smile:

Han er overnuttet er han…[/QUOTE]

[QUOTE=Coon Danica;915090]Tak :slight_smile:
He he…ja, du ka’ tro at her er alarmer installeret overalt :høhø:

Nej, han er ikke poly…han har bare arvet sin fars store poter :tihi:[/QUOTE]

Nå han bare fået størrelse stegepande, som potestørrelse, det kan han jo ikke gøre for…

Og mon der går rygter om jeg har store lommer…:tihi:

[QUOTE=Nethe;915100]Nå han bare fået størrelse stegepande, som potestørrelse, det kan han jo ikke gøre for…

Og mon der går rygter om jeg har store lommer…:tihi:[/QUOTE]

:tihi:

Dumle :wehuu:

Lisbeth du må altså finde et hjem hos en kattegal så jeg kan følge ham, når jeg nu ikke selv har muligheden for at få denne lille nuttede hårbold ind :hjerte: Ellers så blir jeg rigtig sur og stamper i gulvet! Ja jeg gør så :venter:

:tihi:

[QUOTE=Maria-Amalie;915155]Dumle :wehuu:

Lisbeth du må altså finde et hjem hos en kattegal så jeg kan følge ham, når jeg nu ikke selv har muligheden for at få denne lille nuttede hårbold ind :hjerte: Ellers så blir jeg rigtig sur og stamper i gulvet! Ja jeg gør så :venter:

:tihi:[/QUOTE]

Det kan jeg jo ikke love :tihi:
Selvom jeg ikke er meget værd når først du begynder at stampe i gulvet…det ved du jo, jeg plejer at lystre så :høhø: