En kasse blandet til en mand

Hvis han mangler tallerkener, bestik, husgeråd er Ikeas startpakker geniale og gennemtænkte :ok:

En transportkasse til misserne
En kattebakke
En nullerput seng

Lige nu er han ihvertfald meget bedre stillet ved at komme væk “hurtigst muligt” lejligheden er mere eller mindre på plads - der mangler lige de sidste underskrifter osv og så en endelig dato på hvornår vi kan få fremskaffet en fornuftig bil at flytte med

En god tør, lagret ost: Primadonna eller Vesterhav fra Thise.
En spegepølse.
Og en røget maltwhisky fra Islay.

Hvis han ikke selv kan lide det, så har han i hvert fald noget ordentligt at servere for sine gæster. :klapper:

vh

Andreas

Kom i tanke om lidt mere:)
Legetøj til killingerne
Toiletpapir
Køkkenrulle
Skraldeposer
En grus skovl
Håndsæbe
Opvaskemiddel
Viskestykker

http://musclemaximizerworkout.com/

Tror det er pengene værd (omkring 350kr inkl. kostplan) :slight_smile:

Plaster og hovedpinepiller!
VH
Susanne

Tandpasta
Madkulør

Peanuts
Supper på karton fra karoline. (Den med karry smager godt:-))

[QUOTE=PiaR;1111214]Det kender jeg så ingen mænd, der vil komme i deres mund.
Singler eller ej.

håndklæder, body- og hårshampoo.[/QUOTE]

OK… Hjemme spiser både Manden og jeg frosne pizzaer med STORT velbehav. Jeg putter lidt ekstra ost på dem, men ellers er de altså ikke så slemme som nogen gerne vil gøre dem til :wink:

(men vi har i perioder levet meget af frostmad. Det er et spørgsmål om at være sulten uden at være kræsen ;))

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1111266]OK… Hjemme spiser både Manden og jeg frosne pizzaer med STORT velbehav. Jeg putter lidt ekstra ost på dem, men ellers er de altså ikke så slemme som nogen gerne vil gøre dem til :wink:

(men vi har i perioder levet meget af frostmad. Det er et spørgsmål om at være sulten uden at være kræsen ;))[/QUOTE]

Enig - vi har dog helt klart præferencer inden for frysepizza(og andet frostmad for den sags skyld) - her hos os er tiden bare ikke altid til at stå en eller to timer i køkkenet, fordi det skal være homemade…