En lille Delle

Ja helt bestemt, at jeg elsker de fladsnudede. :ups:

Men tror også det er sundt for mig med en anden race, for jeg får jo naturligvis ikke en ny Aslan nogensinde, men den forventning/forhåbning om en basse der minder om ham ville ligge langt tungere på en perser end den kommer til på Delle. Jeg sammenlignede slet ikke Delle med Aslan mentalt, så hun får meget bedre plads til at være en dejlig kat i sin egen ret og på sin egen måde. Det er et langt bedre udgangspunkt for både katten og for mig. :lovelove: :smelter:

13 Synes om

Stort tillykke med du og Dellen fandt hinanden :heart:

2 Synes om


Så kom Delles nye kattebakke.

11 Synes om

Uh fortæl jeg ville lige til at skrive om du ville fortælle om hvordan delle modtager den, men der går vel lige nogle dage før du kan fortælle det.

2 Synes om

Ja det kommer lige til at tage en uges tid. Hun skal steriliseres i morgen, det lille pus, og så skal hun lige komme sig inden jeg kan hente hende.

6 Synes om

Hvilken model har du købt ??

Den her. Lidt mindre og mere lukket end hun er vant til, men håber det går.

3 Synes om

Det ser ud til at være samme princip som vores, og hun er jo en bettefis, så det skal nok fungere.

4 Synes om

Hun kan i hvert fald sagtens være i den uden nogen problemer. Den går mig til omkring knæet.

3 Synes om

4 Synes om

Vores store drenge kan jo sagtens bruge vores, det er nok noget nær samme størrelsforhold.

2 Synes om

Vores kommer i morgen og jeg glæder mig til at teste den

4 Synes om

Skriv endelig hvad de siger til den. Jeg har jo lidt ventetid inden jeg kan teste min. :smiley:

4 Synes om

Min den øh længste og rundeste kunne være i den… og den kørte lidt med ham i den og stoppede hurtigt… så sikkerheden er godkendt her

5 Synes om

Nu skal jeg så lærer piraten at den godt må blive færdig med at køre rundt før han skal i den og lege… godt de gav en gave med som jeg snart kan finde i stedet… men den stopper godt nok hurtigt når den opdager nogle er i den… piraten er dog mere øh ihærdig med at lege i den end flint når den kører rundt og rengører, for flint vippede med øret og gik ud, hvir piraten ikke gad gå ud, men måtte hentes…

God 10 min start på den i hjemmet

6 Synes om

Tossede kat. :tihi:

3 Synes om

Bobtails kan ikke kede sig, ikke hvis de er lige så tosset som piraten… han elsker igså brusere og man kan ikke sige han er bange for vand

4 Synes om

:joy:

Det bliver spændende hvad Dellen finder på. :sweat_smile:

3 Synes om

Jeg ved godt min også kunne drive jeanette og knud til at sukke dybt…
Men seriøst de er virkelig sjove og skønne. Men får de ideer så nåde og trøste den der går i vejen for opfyldelse af ideen

4 Synes om

Jeg forstår slet ikke, hvad du dog mener…

:lol:

Jeg kan stadig huske da jeg stod op til, at Louis havde fjernet samtlige pinde fra mine chilier :joy:

4 Synes om