Helt enig, det er bedst med to sammen og baryser passer vist meget godt sammen med Birk ![]()
Tillykke med dem ![]()
Helt enig, det er bedst med to sammen og baryser passer vist meget godt sammen med Birk ![]()
Tillykke med dem ![]()
jamen hele to styk
tillykke også med nr. 2
… kunne ikke se det var chokolade, men det er sikkert også svært at fange på billeder. Men jeg synes de er ligeså flotte som sølv. Tror det er kontrasten der gør det ![]()
De ser ud til at følge sig ganske godt tilpas allerede. Tillykke med dem ![]()
Tillykke med dem begge to ![]()
![]()
Jeg elsker Birks ide om racebetegnelse ![]()
![]()
Tillykke med dem ![]()
Tillykke med de to skønne drenge
![]()
Tillykke med de to små nye og nuttede familie medlemmer
![]()
Ifølge Rune er Birk en ballama (= ballademager sagt på en parodi af fynsk), så han er noget helt andet
Men han er god til at komme med fantastiske forslag til, hvad ting hedder.
… Han fik dog ikke lov til at finde på navne til killingerne, for de var nok endt med at hedde Birk :klapper:
Det går bedre og bedre ![]()
De er helt med på når der er drillepind eller vi voksne sidder stille i sofaen. I løbet af i aftes begyndte de at gå meget mere rundt og fik også kigget ovenpå.
Men de er ikke vilde med, at ungerne er der OG bevæger sig. Det var de totalt ligeglade med hos Marina, så det skal nok komme.
De er også kommet tættere på Otto og Muffe. I dag turde Gnyf endda at springe på Otto. Han lå i skjul i et telt, og Otto lignede en, der så sit liv passere revy ![]()
Vi er begyndt showtræning…
Dvs:
Jeg forsøger på at holde Delle, der bare gerne vil ned på jorden igen.
Jeg forsøger ikke at tabe Gnyf, der er i flydende form sekundet, han bliver løftet.
![]()
Det lyder til de matcher deres races typiske opførsel på udstilling rigtig fint ![]()
Briter vil helst blive med alle fire poter solidt på jorden, tak …
Burmeser eeeeelsker at blive rørt ved …
![]()
Delle og Muffe vil gerne røres lige så meget som Gnyf - bare ikke i ens arme ![]()