Er han ikke bare blevet flot (nu med billeder af øjne)

Hvor er han altså bare smuk
Hilsen Lisbeth

Se - det var bedre :slight_smile:

Flabet eller ej, han er stadig usansynlig smuk, den dejlige dreng.
Tænk jeg skulle skrive det om en perser, mig der aldrig rigtig har kunnet lide persere, men det har dine godt nok lavet om på.
Grunden til de ikke har sagt mig noget, er nok den min søster havde, mere arrig bæst skulle man da lede længe efter, og så er man jo slem til at skære alle over en kam.
Knus Elin

-wehuuHvor er han bare blevet rigtig flot og ret så nuttet, jeg kan godt huske da i fik ham, årh hvor var han sød, men årh stakkels misling…Men det var godt han kom hjem til jer, for for syv søren han er blevet en lækker dreng-wehuu

Tak alle for jeres søde kommentare. Vi er også vildt glade for ham.

Ihhhh, jeg kan godt forstå, I er glade for ham -love

-muhaha …de der øjne…bruger I ham som stavlygte? -muhaha -muhaha -muhaha

[quote=Charlotte Oeh.;65755]Ihhhh, jeg kan godt forstå, I er glade for ham -love

-muhaha …de der øjne…bruger I ham som stavlygte? -muhaha -muhaha -muhaha[/quote]

-LOL-LOL

Han er bare dejlig - elsker hans små langhårede sko -wehuu

[quote=Charlotte Oeh.;65755]Ihhhh, jeg kan godt forstå, I er glade for ham -love

-muhaha …de der øjne…bruger I ham som stavlygte? -muhaha -muhaha -muhaha[/quote]

jep, det var derfor vi anskaffede ham. Naturenergi -tihi ikke at forveksle med solenergi -høhø

Ja de er dejlige. Min datters første kommentar efter hun så ham da han var klippet var…nååååå mor han har benvarmer på så han ikke kommer til at fryse…-tihi

Jo, han er bare en super dejlig fyr!!