Tak
Jeg synes altid at Madeleine ligner et rigtigt lille dydsmønster, der aldrig kunne finde på, at lave ballade :engel2:
“Det er de andre - det er altid de andre Lisbeth - jeg gør ikke noget”
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
[QUOTE=Eva;714397]Jeg synes altid at Madeleine ligner et rigtigt lille dydsmønster, der aldrig kunne finde på, at lave ballade :engel2:
“Det er de andre - det er altid de andre Lisbeth - jeg gør ikke noget”
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]
Jamen Eva…det er faktisk ikke helt forkert…hun er selvfølgelig ingen engel men hun er meget forsigtig og “piget” i forhold til de andre…altså, går mere op i om håret sidder rigtigt…er der nu en bums der og jeg vil IKKE være beskidt……ja…hun bliver nok aldrig kæreste med Kalle :høhø:
Det ved man aldrig Lisbeth - man siger jo at modsætninger mødes :høhø:
Kan lige se deres killinger - mor, der siger pas nu på og far der siger, kom her unger, så skal jeg lære jeg nogle tricks :klapper:
[QUOTE=Eva;714408]Det ved man aldrig Lisbeth - man siger jo at modsætninger mødes :høhø:
Kan lige se deres killinger - mor, der siger pas nu på og far der siger, kom her unger, så skal jeg lære jeg nogle tricks :klapper:[/QUOTE]
Ja…og Kalles sorte oliepoter på hendes hvide pels
Jeg troede ikke han måtte rode med noget mere - stakkels Kalle
Nej…det må han faktisk heller ikke
Jeg har virkelig den dybeste respekt for gode gruppebilleder Men det sidste tager altså premien
I mine ører bliver der råbt “hey, flyt lige det fede fjæs… jeg vil også kunne ses”
Det kan godt være det var svært…
Men det første billede må have været det hele værd!!!
Mange tak
[QUOTE=Sannela;714668]Det kan godt være det var svært…
Men det første billede må have været det hele værd!!! [/QUOTE]
Mange tak