Et fællesfoto af bjergene

Tak :slight_smile:

Jeg synes altid at Madeleine ligner et rigtigt lille dydsmønster, der aldrig kunne finde på, at lave ballade :engel2:

“Det er de andre - det er altid de andre Lisbeth - jeg gør ikke noget”

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

[QUOTE=Eva;714397]Jeg synes altid at Madeleine ligner et rigtigt lille dydsmønster, der aldrig kunne finde på, at lave ballade :engel2:

“Det er de andre - det er altid de andre Lisbeth - jeg gør ikke noget”

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Jamen Eva…det er faktisk ikke helt forkert…hun er selvfølgelig ingen engel men hun er meget forsigtig og “piget” i forhold til de andre…altså, går mere op i om håret sidder rigtigt…er der nu en bums der og jeg vil IKKE være beskidt…:tihi:…ja…hun bliver nok aldrig kæreste med Kalle :høhø:

Det ved man aldrig Lisbeth - man siger jo at modsætninger mødes :høhø:

Kan lige se deres killinger - mor, der siger pas nu på og far der siger, kom her unger, så skal jeg lære jeg nogle tricks :klapper:

[QUOTE=Eva;714408]Det ved man aldrig Lisbeth - man siger jo at modsætninger mødes :høhø:

Kan lige se deres killinger - mor, der siger pas nu på og far der siger, kom her unger, så skal jeg lære jeg nogle tricks :klapper:[/QUOTE]

Ja…og Kalles sorte oliepoter på hendes hvide pels :uha:

Jeg troede ikke han måtte rode med noget mere - stakkels Kalle :muhaha:

Nej…det må han faktisk heller ikke :frowning:

Jeg har virkelig den dybeste respekt for gode gruppebilleder :lol: Men det sidste tager altså premien :lol: I mine ører bliver der råbt “hey, flyt lige det fede fjæs… jeg vil også kunne ses” :lol:

Det kan godt være det var svært…
Men det første billede må have været det hele værd!!! :thumbup:

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;714668]Det kan godt være det var svært…
Men det første billede må have været det hele værd!!! :thumbup:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile: