Et øjebliks billede hos dyrlægen!

Eij, det er faktisk en video :wink:

Sox har hostet virkelig meget i noget tid, så i dag skulle hun røntgenfotograferes og testes for lungeorm mm.

Update: hun har lidt skygger et sted i lungerne (IKKE cancer), men ikke noget der entydigt peger på astma. Nu skal jeg samle afføringsprøver de næste tre dage - som så sendes til tjek i Tyskland. Hun reagerer øjeblikkeligt - positivt - på prednisolon, så det tyder altså trods alt på noget astmatisk - så nu må jeg se.

Hun kan hoste ret grimt, og i samme sekund hun har hostet færdigt, kan hun starte på at rende rundt efter sit legetøj, eller tage en runde hvor hun ser sindssyg ud mens hun løber sidelæns med tyk hale. Så døende er hun ikke :wink:

https://drive.google.com/file/d/1vpOTgIGzOKmUZH9Ljrr98G_POQkxqZbG/view?usp=drivesdk

Jeg kan ikke se videoklippet.

God bedring til hende. :hjerte:

Det er temmelig underligt, for jeg har sendt fuldkommen samme link pr. SMS og mail til venner, bekendte og familie, og der popper videoen fint op når man trykker på det! Sætter jeg det ind i en browser virker det også med det samme! Men indsat her, driller det - noget jeg har oplevet tidligere!

Men bortset for det, så 1000 tak - hun skal nok blive OK igen, det er jeg sikker på :+1:

PS. Men så lidt billeder da :wink:


12 Synes om

Åh hvor er hun skøn! :wehuu:

2 Synes om

A post was split to a new topic: Video virker i nogle tilfælde ikke

Jeg er bange for jeg ikke kan tilbyde så meget andet end at noget ikke fungerer med videoer fra google drive. Google laver sikker et eller andet fancy der driller når den bliver bagt ind i en post.

2 Synes om

Film eller ej - hun ser da ret cool ud i sin transportkasse :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Var der ikke nogen der en gang talte om at katte kan reagere på støvet fra kattegruset? ? Nå bare en op poppende tanke. God bedring med prinsessen. :blush:

Det er helt OK - tak for indsatsen :+1:
Jeg havde en vag fornemmelse af, at det kunne være noget i den retning.