“Hvad så med mig Iver-skat? Jeg har altid drømt om at blive fotomodel!”
“Nobody puts baby in a conor” (utroligt den ikke har været her endnu!)
"Sven han sveder, men Egil - han er sød. "
“Er det Hanne? HIIIILS”
“Hvad så med mig Iver-skat? Jeg har altid drømt om at blive fotomodel!”
“Nobody puts baby in a conor” (utroligt den ikke har været her endnu!)
"Sven han sveder, men Egil - han er sød. "
“Er det Hanne? HIIIILS”
[QUOTE=Izephox;717364]Den første er fra Bjergkøbing Grand Prix. Kan ikke lige huske navnet på Fyren der siger det, men det er ham solsorten.
Den anden, kan da kun være et skældsudtryk fra Kaptajn Haddock fra Tintin.
Men den sidste ved jeg ikke hvor er fra.[/QUOTE]- Den sidste er en ældre Disney klassiker, som de heldigvis har vist på Disney Channel.
Mette S
Den første kan jeg ikke, men de andre:
[QUOTE=StinePigen;717564]Mette S
Den første kan jeg ikke, men de andre:
Er sikker på du kender den første også. børnefilm lavet mellem 1999 og 2001 (jeg er ikke helt sikker, men der omkring) var MEGET populær.
og rigtig
rigtig
rigtig og enig
[QUOTE=Mette S;717669]Er sikker på du kender den første også. børnefilm lavet mellem 1999 og 2001 (jeg er ikke helt sikker, men der omkring) var MEGET populær.
og rigtig
rigtig
rigtig og enig :D[/QUOTE]
Nååååå ja, det er sgu da fra Bølle Bob! Gud hvor pinligt jeg ikke kunne huske det
Den er nemlig optaget da jeg var 8år (1998) i min barndomsby og på min skole, hvor vi så på at de optog den Vi var især meeeget betaget af at Pyrus (Jan Linnebjerg) var med i den. Det viste sig dog at han var en kæmpe nar i virkeligheden :S
Min storebror er endda med i filmen mange gange som statist
Nej, det er ikke den
Har lige set en vidunderlig film…
" I would rather have had one breath of her hair… one kiss of her mouth… one touch of her hand, than eternity without it… One…"
Der burde være en herinde som kan gætte hvilken film jeg har set .
“It puts the lotion in the basket”
Titlen er noget med “fire” så vidt jeg husker.
[QUOTE=DK Thomani;716822]
Ny:
“I’ll get you, my pretty, and your little dog, too!”[/QUOTE]
Nej, slet ikke
[QUOTE=Ann K;832585]Har lige set en vidunderlig film…
" I would rather have had one breath of her hair… one kiss of her mouth… one touch of her hand, than eternity without it… One…"
Der burde være en herinde som kan gætte hvilken film jeg har set .[/QUOTE]
Er det ikke City of Angels? :?
thats not a knife, thats a knife
pain dosent hurt, its just an illusion
Også mit bud - det er en af mine yndlingsfilm. Med et fantastisk soundtrack.
[QUOTE=Johnny;832896]thats not a knife, thats a knife
[/QUOTE]
Crocodille Dundee
nemlig ja, men hvad med det andet citat hva hva hva
Det bliver sagt af onde Madam Mim i filmen Sværdet i stenen, såvidt jeg husker da hende & Merlin kæmper mod hinanden.
& dette ved jeg fordi jeg som barn hørte den på kassettebåndet ca. en million gange. Så faktisk først filmen da jeg var i starten af tyverne. Ret sjovt endelig at få billeder på historien, altså andre billeder end dem jeg havde skabt i mit hoved
“Don’t judge a book by its cover” en smule hjælp, det bliver sunget… En af mine absolutte yndlingsfilm, Så den første gang da jeg var 11 år & ser den stadig.
“I’m not bad I’m just drawn that way”
[QUOTE=Enki;832982]“Don’t judge a book by its cover” en smule hjælp, det bliver sunget… En af mine absolutte yndlingsfilm, Så den første gang da jeg var 11 år & ser den stadig.
“I’m not bad I’m just drawn that way”[/QUOTE]
Var mine citater så svære :?
Det sidste er Roger Rabbit. Har været en af mine favoritter engang. Tror jeg vil se om jeg ikke kan finde den på DVD et sted :)=
Er der slet ingen der kan denne?
Den er fra en klassiker
Yeah & lige præcis