Freden er slut I'm back :-)

Skønt at du igen har tid og overskud til at være her :slight_smile: Velkommen tilbage :slight_smile:

Weee velkommen tilbage - dejligt du tilbage :smiley:

Dejligt du er tilbage :slight_smile:

[QUOTE=Alice;1120935]Efter flere måneders fravær ( grundet helbreds og familiemæssige årsager ) er jeg nu igen tilbage på kattegale …Og hvor har jeg dog savnet jer allesammen :slight_smile:

Jeg glæder mig til igen at kunne deltage i trådene, grine og græde med jer :-)[/QUOTE]

Århh Momse, DER var du jo :kram:

Jeps mus …Og nu løber jeg ingen steder igen :slight_smile:
PS. Har nu savnet jer grænseløst og ikke mindst dig :slight_smile:

Dejligt at se dig igen Alice…:ok:

[QUOTE=Eva;1120984]Velkommen Alice - selvfølgelig er det blevet bemærket, at du har været væk. :smiley:
Men nu er du heldigvis tilbage igen - hurraaaaaaaaaaaaaa :flag:

:Håber din “tøser” har det godt? :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak Eva :slight_smile:
Mine tre gamle striber har det fint …De er jo ved at være aldrende pigemisser. Pretty bliver 9 i november. Gabby blev 8 i april, og lille baby Crazy blev 7 år i sidste måned …Tænk hvor tiden går ? :slight_smile:

[QUOTE=Alice;1121074]Tusind tak Eva :slight_smile:
Mine tre gamle striber har det fint …De er jo ved at være aldrende pigemisser. Pretty bliver 9 i november. Gabby blev 8 i april, og lille baby Crazy blev 7 år i sidste måned …Tænk hvor tiden går ? :-)[/QUOTE]

Ja, tiden går så hurtigt, at man kan knapt nok kan følge med :smiley:

Men dejligt at de tre skønne striber stadig beriger dit liv - de er jo ikke til at undvære :hjerte::hjerte::hjerte:

Dejligt du er på banen igen

Velkommen tilbage, rart at “se” dig her inde igen.

Shiiiiit jeg blev forskrækket - troede for et øjeblik at der var nogen der to fusen på os :slight_smile:

Hjertelig velkomme tilbage Alice, jeg har savnet dig sååååå meget :inlove:

Wuhu Alice. Du er tilbage, hvor dejligt! :smiley:

Har ofte tænkt på dig. Håber alt er vel trods alt.

Velkommen tilbage :slight_smile:

:yikes:

Tak for advarslen !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:kram:

Velkommen tilbage

:welcome:

Igen tusind tak allesammen, hvor er det dog rart med så hjertelig en modtagelse :slight_smile:

Velkommen tilbage, Alice :knuser:

Du har været savnet :slight_smile:

Selvfølgeligt har vi opdaget du er væk :slight_smile: Selvom vi aldrig har haft noget med hinanden at gøre, så var det alligevel underligt at der manglede en - og så lige dig med den lækre killing i signaturen :slight_smile:

Velkommen tilbage :heya: