Frederiksberg

[quote=Itzy Bitzy;176017]Det vil jeg så gå og kigge efter -LOL

Ville det ikke være smart, hvis vi lavede nogle kattegale.dk navneskilte, med et ekstra felt til vores egne navne? (ehm…giver det mening?)[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Jep !

Og så har du jo altid muligheden for at lade som ingenting…

:stuck_out_tongue:

Jow, det giver da god mening - og det er ret smart, synz jeg.

:ok:

Jeg kommer ikke … har jo masser af islandsk slik endnu, så hvad skal jeg med kage(r) :?

Det lød faktisk meget godt -høhø-høhø

[quote=Itzy Bitzy;176017]Det vil jeg så gå og kigge efter -LOL

Ville det ikke være smart, hvis vi lavede nogle kattegale.dk navneskilte, med et ekstra felt til vores egne navne? (ehm…giver det mening?)[/quote]

Det er der herinde, et eller andet sted… lige til at kopier og printe ud

Nej Hanne, det er burkort, men vi kan da godt forsøge at lave navnekort også der er lige til at printe ud :slight_smile:

Det ville være rigtigt lækkert :thumbup:

Ååååh…Hrönn…Hrönn…-LOL

Jeg beklager, jeg lovede for meget med hensyn til navneskilte i denne omgang :frowning:

Det er ikke længe siden jeg formatterede min bærbar og jeg har ikke fået alle programmer installeret igen, så hvis jeg skal gøre det bliver det først efter at jeg kommer hjem til Frankrig igen omkring den 20 Maj :slight_smile:

Jeg kommer med min lille caribian mus, så skal jeg gå steward hos minna krogh, det er første gang som steward, så det bliver spændende.

Jeg skal virkelig prøve ikke at spise kaghe, men kan da godt donere et par kroner hehe
(4 dage uden kage, selv om jeg er blevet fristet, orv jeg er stolt)

Jeg overvejer at komme og kigge… :smiley:
For at se hvordan sådan en udstilling foregår :wink:

Så hvis der evt er nogen der har tid og overskud den dag, til lige at sige hej… og fortælle lidt.
Så vil jeg blive super glad :smiley: :smiley:

Jeg overvejer også at komme og kigge, jeg har aldrig været på udstilling.

[QUOTE=Timebandit;176692]Jeg overvejer at komme og kigge… :smiley:
For at se hvordan sådan en udstilling foregår :wink:

Så hvis der evt er nogen der har tid og overskud den dag, til lige at sige hej… og fortælle lidt.
Så vil jeg blive super glad :smiley: :D[/QUOTE

Du er velkommen til at finde mig, så skal jeg nok sige hej og vise dig lidt rundt og forklare S

Jeg har som altid et Skilt oven på mit bur + billeder og andet rod . . . . så fald bare ind . . . :smiley:

Og da jeg som sædvanlig har stand med, er I alle naturligvis velkomne til at komme og hilse på :slight_smile:

det ville være dejligt om i tog nogel billeder
af kageboden, af udstillerne, af raflebordet og præmierne OG af misserne
sikke nogle fede tråde der kunne komme ud af det
-blomst-gumle[cat01.gif]-weee-tak

[quote=kamikaze;176820]det ville være dejligt om i tog nogel billeder
af kageboden, af udstillerne, af raflebordet og præmierne OG af misserne
sikke nogle fede tråde der kunne komme ud af det
-blomst-gumle[cat01.gif]-weee-tak[/quote]

Jeg tager kamera med, og skal nok lege Papparazi :thumbup:

Jeg satser også på at komme til Frederiksberg i morgen. Skal om ikke andet komme for at støtte Racekatten med entre. Jeg vil også se, hvordan det foregår ved udstillinger og evt. gerne hilse på jer andre.
-kattedans
Vi ses forhåbentlig i Morgen
Anna

Ole og jeg ta’r osse turen over broen og støtter Racekatten :slight_smile: Glæder mig til at se alle de kendte ansigter igen og forhåbentlig nogle knapt så kendte :thumbup:

Jeg vil uden tvivl være at finde ved kagebordet :tihi:

Altså MONA . . . hvoff’ har du ikke kat med i morgen ?? :confused: :venter:

Du samler måske sammen til d. 14. Juni . . . . har lige hørt i min Ørebollesnegl, at Jerry er tilmeldt … . . .så Mette-pigen må da være selvskrevet :hjerte:

:?:?:?:?

Katte ???

Jamn… er det ikke en KAGEkonkurrence ???

:savle::savle:

Jeg er nødt til at lade ciklen blive hjemme, for els kan jeg ikke slæwe alle resterne med hjem…