Gammel antik dukkevogn - til kattene ;)

Jo, det kan du - bed Lis om at putte Tut på ignore - så kan Tut ikke se billeder og indlæg .)

Så gør det Lis :smiley:

Så vi andre kan se det :wink: - Så kan jeg os det med Tut, så skal jeg ikke høre på hendes plagen :smiley:

Ahhh det er da for barnligt at sætte nogen på ignore - jeg kan jo bare lukke øjnene for Tuts plagerier … Nå, billedet skal først tages - ingen problem da det ser ud til jeg igen kan oploade billeder …

http://www.guloggratis.dk/diverse/bortgives/andet/annonce/11387545

Den her er der i dag

Jeg mener at kunne huske at jeg har set et julekort med mis og din barnevogn…ka’ det ikke passe ?

Glæder mig til at se den Lis :slight_smile:

:cool::cool::cool:

Det er bare mærkeligt… jeg kan læse alle indlæg i denne tråd, bare ikke Lotte’s og Lis’… :gruble:

Nå… jeg går nok ikke glip af noget spændende…:fløjte:

Det er bare mærkeligt… jeg kan læse alle indlæg i denne tråd, bare ikke Lotte’s og Lis’… :gruble:

Nå… jeg går nok ikke glip af noget spændende…:fløjte:[/QUOTE]

Jeg kan godt læse dine :surrender1::høhø:

Joooe det var mit - skal lede efter det:-) men det var ikke barnevognen jeg omtalte det var vuggen

vugge og dukke Hans med det kolde hoved - han er gammel - og hans hoved er koldt:-)

Ja, det var en gammel sag, er det dit også?

Hvor er den fin Lis - Og i god stand (hvad man kan se) når man tænker på den er gammel :slight_smile:

her er oplægget til julekortet med dukkevognen - den er købt på loppemarked - tvivler den er gammel

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?14555-kan-man-fjerne-en-skygge

hver gang jeg ser den dukkevogn, tænker jeg: Gid jeg havde sådan en fin sag til når jeg tager billeder. :smiley:

Glæder mig til at se den helt færdig. :smiley:

[QUOTE=Kimilla;610254]hver gang jeg ser den dukkevogn, tænker jeg: Gid jeg havde sådan en fin sag til når jeg tager billeder. :smiley:

Glæder mig til at se den helt færdig. :D[/QUOTE]

Du må gerne låne den :smiley:

Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få lavet de poter - For kan ikke lave dem fine nok ud af papir …

Kan ikke finde dem som klistermærker…

Og dem du lav (camilla) og det link du sendte, skal man handle for 190 kr, for de godkender ordren …

[QUOTE=Lotte;610259]Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få lavet de poter - For kan ikke lave dem fine nok ud af papir …

Kan ikke finde dem som klistermærker…

Og dem du lav (camilla) og det link du sendte, skal man handle for 190 kr, for de godkender ordren …[/QUOTE]

Ej hvor ærgerligt - Hvis det er vil jeg godt se om de har flere der hvor jeg købte mine. Så kan jeg hjælpe med at købe og sende til dig hvis det er? ved bare ikke hvad det løber op i. Men ok, kan ikke blive dyrt, det vejer næsten ikke noget.

Det må du egentlig meget gerne Camilla …

VI har jo ikke lige sådan en butik i nærheden …

Skal bruge to af de ark med hunde …

Ellers er der en masse klistermærker at finde her på ebay: cat paws sticker: Search Result | eBay :slight_smile:

Skriver lige på fb til dig …