Gave til kattedame. Forslag ønskes

Og jeg har den her - den kan anbefales for alle der bor sammen med en kat (ikke nødvendigvis siam)

Så har jeg fået bestilt Si og Am - glæder mig til de flytter ind. :ok:

De ser da herligt frække ud, ikke? - men det er jo også siamesere :tihi:

[QUOTE=Eva;681977]Så har jeg fået bestilt Si og Am - glæder mig til de flytter ind. :ok:

De ser da herligt frække ud, ikke? - men det er jo også siamesere :tihi:

[/QUOTE]

Hvordan kan I have pyntegenstande I jeres hjem? :uha:
Mine katte er meget opmærksomme på hvor de sætter deres forben, men bagbenene og halerne (især Dallas’) rager ALT på jorden :dokdok:

[QUOTE=Silotte;682366]Hvordan kan I have pyntegenstande I jeres hjem? :uha:
Mine katte er meget opmærksomme på hvor de sætter deres forben, men bagbenene og halerne (især Dallas’) rager ALT på jorden :dokdok:[/QUOTE]

De lægger sig da bare let og elegant ved siden af uden at ødelægge :høhø:

Læg mærke til Krystal ægget som Charlie nok så fornemt lige kan presse kroppe ned ved siden af.

[QUOTE=birtheras;682371]De lægger sig da bare let og elegant ved siden af uden at ødelægge :høhø:

Læg mærke til Krystal ægget som Charlie nok så fornemt lige kan presse kroppe ned ved siden af.

[/QUOTE]

Hold da op… Sådan noget kommer bare ikke til at ske herhjemme!

Her kan man ane i baggrunden hvordan min pyntegenstande er skubbet ind mod væggen… jeg har ikke synderlig meget lyst til at få tunge lerfigurer i hovedet når jeg sidder og ser tv… :tihi:

Hvad med et silketørklæde med mis på?
Eller en nøgleringsvedhæng der er en sort mis, man kan trykke mellem ørene og så lyder øjnene og den sige miau.
Eller hvad med en lommelygte der er en mis og hvor øjnene er lyset