Gevinst?

Ja, det er spændende :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;852545]Tak Annie :slight_smile:

Måske fik han lov, ingen så noget - kun at de synkronvaskede sig.
Men hun var jo i brølende løb da hun kom hjem.[/QUOTE]

Som Eva skriver går de jo ikke ud af løb fordi de bliver parret, så det kan hun jo sagtens være blevet :slight_smile:

Tak Lisbeth, jeg krydser tilbage :kryds:

[QUOTE=kamikaze;852553]“jeg” har termin d. 3.-4. juli. HVad med I andre?
HVIS der vel og mærke er gevinst. Har taget ferie uge 27 for en sikkerheds skyld[/QUOTE]

      1. juli :slight_smile:

Flot stor dut. Ikke at jeg har forstand på det, men hvis den er vokset, efter at hun kom i løb og blev parret, må det vel betyde noget. :kryds:

i burde begynde at tage før og efter billeder… inden parring… og efter 1,2 ot 3 uger…

:kryds: Annie, Pia, Lisbeth og Brita

[QUOTE=kamikaze;852553]“jeg” har termin d. 3.-4. juli. HVad med I andre?
HVIS der vel og mærke er gevinst. Har taget ferie uge 27 for en sikkerheds skyld[/QUOTE]

Hvis der kommer røde dutter er “vores” termin 5 juli :kryds:

“Normale” dutter er meget blege (næsten hvide) og meget små og flade. :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;852682]i burde begynde at tage før og efter billeder… inden parring… og efter 1,2 ot 3 uger…

:kryds: Annie, Pia, Lisbeth og Brita[/QUOTE]

Ja, det burde vi faktisk. Mon vi skal have uddannet en patfotograf? :høhø:

:kryds:

Jellys dutter voksede altså også, men hun var ikke drægtig jo. Men jeg håber selvfølgelig, at du er mere heldig :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;852682]i burde begynde at tage før og efter billeder… inden parring… og efter 1,2 ot 3 uger…

:kryds: Annie, Pia, Lisbeth og Brita[/QUOTE]

Tjaeh, eller bare kigge inden, og så lad være med alt det kiggeri før katten er de der 3 uger henne… Så er det meget nemmere at se forskel :slight_smile:

Hun kan jo sådan set også have været drægtig på et tidspunkt i forløbet :slight_smile:

Ja, tiden vil jo vise om der er gevinst i dette tilfælde, ellers må de på den igen. Det tror jeg så heller ikke Cherry vil være ked af :tihi:

Det bliver spændende med alle de pink dutter :wink:
Held og lykke til jer alle sammen

[QUOTE=kamikaze;852553]“jeg” har termin d. 3.-4. juli. HVad med I andre?
HVIS der vel og mærke er gevinst. Har taget ferie uge 27 for en sikkerheds skyld[/QUOTE]

Hvis der er snuslinger, har vi termin samtidig.