Gode tilbud til kattene

ok…men det våde ?..ved du om det er på tilbud også ?

[QUOTE=Jim;1234118]ok…men det våde ?..ved du om det er på tilbud også ?[/QUOTE]

Nej det er kun 400 grams tørfoder, de har kampagne på lige nu :slight_smile:

veje den voksne kat - umuligt. Men ikke med en kuffertvægt og katten i en transportkasse/taske

Tilbud kr. 25 kun i morgen søndag i jem&fix

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1234128]veje den voksne kat - umuligt. Men ikke med en kuffertvægt og katten i en transportkasse/taske

Tilbud kr. 25 kun i morgen søndag i jem&fix[/QUOTE]

Det er nu ikke umuligt :slight_smile:
Jeg har en babyvægt, som den voksne kat jo sagtens kan sidde på - så her går det uden problemer :wink:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1234132]Det er nu ikke umuligt :slight_smile:
Jeg har en babyvægt, som den voksne kat jo sagtens kan sidde på - så her går det uden problemer ;)[/QUOTE]

Det har du ret i - men en babyvægt fylder godt i “landskabet” :slight_smile: - og prisen ikke at forglemme …

[QUOTE=DK Mammarazzi;1234132]Det er nu ikke umuligt :slight_smile:
Jeg har en babyvægt, som den voksne kat jo sagtens kan sidde på - så her går det uden problemer ;)[/QUOTE]

At få mine abyer til at sidde stille på en babyvægt er stort set et umuligt projekt. Det bliver demonstreret, hver gang vi er ved dyrlæge. Men katten i en IKEA-pose, som den elsker, og så lige hejse den op i en kuffertvægt i et par sekunder - det går an :slight_smile:

Hvis man ikke når at komme i Jem & Fix i morgen, har Aldi kuffertvægte til 65 kroner, så jeg lige den anden dag.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1234134]Det har du ret i - men en babyvægt fylder godt i “landskabet” :slight_smile: - og prisen ikke at forglemme …[/QUOTE]

Jeg gav kun 199 i Aldi for et års tid siden

Vi har lavet lidt om så fremover koster det 99 kroner een gang at være medlem af TV KAT livslangt og man får 30 % rabat i vores shop

http://tvkat.dk/DK.aspx

Spred endelig ordet

Jeg har lige bestilt nedenstående på Zooplus.de. Jeg er spændt på fontænen. :slight_smile: Det er mange år siden at vi sidst har haft sådan en.

[QUOTE=Løvehjerte;1243844]Jeg har lige bestilt nedenstående på Zooplus.de. Jeg er spændt på fontænen. :slight_smile: Det er mange år siden at vi sidst har haft sådan en.[/QUOTE]
Sorry. Forkert tråd.

10% på alt hos www.zooplus.de med koden GEB-10 frem til og med 5. juli.

[QUOTE=Pussikat;1248463]10% på alt hos www.zooplus.de med koden GEB-10 frem til og med 5. juli.[/QUOTE]

Det blev fluks udnyttet til en lille ordre, som ikke nåede op i en mængde, så jeg kunne bruge opdrætterrabatten :slight_smile: Så jeg sparede da halvdelen af portoen med den kode :smiley:

Vi har naturligvis lige kørt en kæmpeordre hos dem :argh: Så ingen stor rabat til os (ud over de 3%). Så ærgerligt, men fint at andre kan få glæde af koden. Tænkte, at der nok var nogen herinde, der kunne bruge den.

Drinkwell Platinum er til god pris på både den tyske og den engelske Zooplus :slight_smile:

Maxi zoo 25 % i dag. Jeg fik et flot miljø med en rabat på ca. 300 kr

Petworld har -25% på søndag på alle ikke nedsatte varer.

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1251580]Petworld har -25% på søndag på alle ikke nedsatte varer.[/QUOTE]

Tusind tak for tippet! Ved du, om det både er online og i butikkerne, eller kun i butikkerne? :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1251580]Petworld har -25% på søndag på alle ikke nedsatte varer.[/QUOTE]

Er det ikke kun for medlemmer? Jeg synes ikke, det fremgår helt tydeligt af hverken mail eller website. Men det er jo nemt og gratis at blive medlem, hvis det er.

[QUOTE=Cecilie;1251581]Tusind tak for tippet! Ved du, om det både er online og i butikkerne, eller kun i butikkerne? :)[/QUOTE]

Det er begge steder. Og det er både på søndag og næste søndag.

[QUOTE=galath;1251596]Er det ikke kun for medlemmer? Jeg synes ikke, det fremgår helt tydeligt af hverken mail eller website. Men det er jo nemt og gratis at blive medlem, hvis det er.[/QUOTE]

Jo, det er for medlemmer.