Godkendt indkøbskurv?

Det er bare for at være lidt anderledes… men nu skal jeg nok lade være med det, for jeg vil ikke have siddende på mig at du går forvirret rundt…og rundt… og rundt…

:tihi::tihi:[/quote]

Nej, man må ikke forvirre ældre damer -høhø

Det er bare for at være lidt anderledes… men nu skal jeg nok lade være med det, for jeg vil ikke have siddende på mig at du går forvirret rundt…og rundt… og rundt…

:tihi::tihi:[/quote]

Det skal du ikke tage på dig Therese … Denise har været forvirret i maaange år

-engel-engel

Ældre damer ??!!

Du skal da vist vise dit sygesikringskort for at få udleveret en drink, du er jo kuns en lille sprød én, er du.

:coool:

-LOL-LOL-LOL

Skøre kone !

Og du har været fræk i mange år der bag skærmen :stuck_out_tongue:

Ihhh Therese, den er da fin, men kunne du ikke have fundet en der matchede i farven til Silke :tihi:

Ejjjj … nu må du vågne op Birthe, den har samme farve som Silke’s øjne :inlove:

:tihi::tihi:

Jo, de havde faktisk flest i råhvide, men jeg tænkte at de så hurtigt bliver nussede - så jeg valgte en blå.

-høhø

Pas på kurve godkenderen ikke også stjæler kurven, den kunne da være en god katteseng med et dejligt vamset tæppe i.

Jeg tænkte nu på pelsen, men når du nævner øjnene så den vel OK blot hun ikke lægger sig til at sove i den :stuck_out_tongue:

-høhø-høhø

Ja… skal nok… men så længe hun ligger som prinsessen på ærten i nabo’s store hundekurveseng med dyner, fleecetæpper og sår’nt - lige op af varmeapparatet, så er mors kurv ikke så spændende.

:inlove::inlove:

Selvom hun bruger den, når vi leger - for den er GO’ at gemme sig i, når vi leger mus.

:wehu: