Hadibadjas B-kuld

Killingebunke med tanten på toppen

Lithia

… .og Lathania, nu med DNA bevis på sin olh status

19 Synes om

India og Pallas havde besøg igår - en familie på 5, børnene var en på 10 og tvillinger på 8. Det gik over al forventning. India viser ofte ret tydeligt hvem hun kan li og hvem hun ikke kan, og hun var i hopla, Pallas lagde sig til at sove på skødet af manden, det kan jo ikke være bedre. Nu bliver det så spændende at at se om de vender tilbage. Vil meget gerne sælge til dem, det er et drømmehjem :crossed_fingers:

17 Synes om
  1. Vaccination, neutralisering og sundhedstjek af hele banden idag, killinger og voksne. De 4 der er blevet neutraliserede er meget groggy, så jeg sidder på en madras i køkkenet med de 4 bunket op på mig…og India er sur på alt og alle. Jeg hader, hader og hader bedøvelser!! Synes det er så grimt at se dem groggy
5 Synes om

Meget enig. Alvin er den eneste kat jeg ikke selv har fået neutraliseret, og var det dog rart at slippe for en omgang opvågning af en kat der vælter rundt og prøver at gøre alt det de plejer for at føle alt er normalt. Og de ville føle sig meget mere normale hvis de bare sov den ud af kroppen.

1 Synes om

10 Synes om

Jeg synes heldigvis mine er friske når jeg henter dem. Håber dine også snart er :slight_smile:

Det samme er mine - er der race forskelle eller?

Der er forskelle i hvilket anæstesimiddel der er brugt.

Da Hippy fik kejsersnit var hun frisk mere eller mindre med det samme, ølby dyrehospital. Da hun blev steriliseret her i Slagelse havde hun hangovers resten af dagen. Det var inhalationsanæstesi begge steder, men forsk. Midler. Tror forskellen ligger der. Der kan også være forskelle i hvordan drug udskillkelses systemet virker i den enkelte kat… måske også raceforskelle… dont know. Hælder mest til forsk drugs lige nu

1 Synes om

Jeg synes mere der er forskel på alder. Mine små ordnes gerne med første på bordet kl 9 og så bare derudad til alle er klaret. Jeg får dem halv eller helvisne med hjem, men om eftermiddagen plejer alle være på benene og lege igen. :slightly_smiling_face:
Voksne derimod kan godt være groggy hele resten af dagen :slightly_smiling_face:

Mine ro drenge fra kuldet - Dundee og Killi - var begge i fuld vigør da de kom hjem. Man kunne ikke mærke på dem at de havde været bedøvet.

1 Synes om

Ingen der er groggy her til morgen, men hold da magle en flok hystader der lige skal finde hinanden igen :ahhhhhhh:

Hele banden og mor Mira med undtagelse af Lithia har fået Zylkene, Hippy er forvist til 1. Salen. De eneste der er rimrlig cool er Juliet og Zilla.

Knægten har lige fået knaldet sig en på bærret af mormor og det var i den grad velfortjent. Kæft han er en laban, godt han har fået kappet bollerne, for ellers var han blevet noget af en håndfuld lige om lidt

Sølle India fra igår. Det skulle næsten have været Vanadia (klovnepigen) :smirk:

13 Synes om

:smelter:

3 Synes om

… og Zylkenen gjorde tricket. Jeg forlod stuen på et tidspunkt i går eftermiddags, og da jeg kom tilbage havde mor mira dem alle hængende i det nu ikke-eksisterende die-værk uden nogensom helst sure miner fra nogen.

… og moster/monster Hippy har også taget dem alle til nåde igen idag. Så nu har idyllen igen sænket sig… og mennesket kan slappe af igen :wink:

16 Synes om

Så flyttede India og Pallas hjemmefra igår til noget der i mine ører er et drømmehjem. Har fået positive opdateringer derfra både igår aftes og her i dag - et par trætte katte der glædede sig til husets mindste beboere gik i seng, så de selv kan ligge sig til at sove.

De er flyttet over til en familie med 3 børn, en dreng på en 10-11 stykker og tvillinger på 8… så der har nok værer fuld hammer på idag :smirk:

Platinia har også charmeret sig ind under huden på besøgende igår og flytter hjemmefra næste uge.

…og det kan tydeligt mærkes der er 2 der er flyttet :joy:

20 Synes om

Tillykke med de gode hjem :smiley:
Ja man kan godt mærke når flokken bliver lidt mindre :wink:

1 Synes om

…og lige præcis de to har fyldt rigtig meget

1 Synes om

Ja de var nogle bavianer :wink:

1 Synes om

Status er nu at alle killinger er flyttet hjemmefra, og her er lidt tomt på trods af der stadigvæk er to tilbage - Lithia og Lathania

Pallas og India (nu Mayback og Oda) er flyttet til en familie i det Jyske. Jeg har fået en del opdateringer derfra, og de underholder i stor stil. Især Maybach/Pallas er rigtig orientaler og stikker i den grad sin pote/snude i alting og laver ulykker. Den anden dag var han på svømmetur i akvariet da det blev renset, ufrivilligt forståes, men han skulle jo være med hvor der skete noget og nogen havde været så tarvelige at pille låget af så der var ikke nogen afbødning på hans fine flyvespring som blev til en maveplasker.
…eller børnenes hjemmeskole som handlede om mønstre i perler/på perleplader som måtte opgives pga katten. De hygger sig gør de, og at se en video af yngsteknægten skrigende af grin løbende gennem stuen med en lang drillepind og katten efter i gakkede gangarter… jamen jeg bliver så glad.

Platinia er flyttet ud til en 13 år gammel siameser som havde mistet sin tidligere buddy og i den grad var ked af det. Familien troede egentlig de skulle have en voksen kat og kom egentlig for at kigge om Hippy kunne være en mulighed, men endte med at blive forelsket i Platinia. Hun har indtaget hjemmet med høj haleføring og puttede med sin nye besti et par dage senere. Siameseren har fået sin anden ungdom :hjerte:
IMG_8789

Vanadia flyttede igår. Hun skal også være selskab til en orientaler på et år som også havde mistet sin tidligere ven til sygdom meget pludseligt. Vanadia har været den mest tilbageholdende i kuldet hele vejen forstået således at hun holdte sig tilbagetrukket de første 20-30 min når vi havde gæster, men så kom hun også frem og var ligeså meget laban som resten. Det så man jo bare ikke fordi gæsterne som regel var fokuserede på dem der var mere fremme i skoen. De har to børn - en på 2 og en på 11. Det var jeg lidt spændt på for så små børn har jeg alligevel ikke haft på besøg i prægeperioden. Men det gik fint og de voksne var forelskede i hende fra det øjeblik de så billeder af hende. Så hun blev hentet igår, og de første billeder er indkommet.

Det er helt vildt hvad jeg har haft af henvendelser, hvis vi tæller alle med, seriøse som useriøse, og hold da op hvor bruger man meget tid på nogen af dem. Det var lidt en øjenåbner. Men som sagt alle har fået gode hjem, og jeg kan koncentrere mig om de tilbageværende der fører Juliets og Miras linie videre :slight_smile:

17 Synes om

Man bliver bare så glad indeni over den slags tilbagemeldinger :heart_eyes_cat:

2 Synes om

Ja, og de har alle været så glade og taknemmelige for at købe kat her. Det giver det altså bare noget andet. Havde ikke troet det ville betyde helt så meget for mig som det har gjort. Og at få af vide af familierne at de føler sig så trygge ved at købe kat, jamen jeg bliver så rørt :slight_smile:

7 Synes om