Hadibadjas B-kuld

Nå folkens… mens vi (jeg) venter

Om en lille uges tid går det løs. Jeg er så spændt, jeg glæder mig, men er også lidt nervøs for fødsel qua A-kuldets ankomst til verden. Dog er begge drægtigjeder forløbet meget bedre end sidste gang, så vi er allerede et stykke af vejen.

De sidste ting er gjort klar, der skal bare lige gøres to fødekasser klar i morgen aften…også er vi good to go.

Mira har taget ca 800 g på


…og Hippy har taget 600g på og ser heller ikke så tyk ud som Mira uagtet at hun dagligt er en noget mindre kat end Mira

Det er Hippy til højre hvis nogen skulle være i tvivl :crazy_face:

16 Synes om

Jeg håber at begge fødsler forløber problemfrit og du får nogen skønne skønne killinger vi skal se billeder af hele tiden. :heart_eyes::grin:

2 Synes om

Man kan jo ikke lade være med at billedspamme hvis man en lille flok liggende :two_hearts:

1 Synes om

Massere af krydsede fingre for problemfrie fødsler og killingeopvækst :kryds:

2 Synes om

:kryds: herfra :smiley::heart:

1 Synes om

Pøjpøj med begge fødsler!
Med de vægtøgninger antydes ‘normale’ kuldstørrelser - håber det kommer til at passe.

1 Synes om

Det er så spændende! :smiley: Mange gode vibes og krydsede fingre herfra. :kryds:

1 Synes om

krydser finger for 2 fødsler der går lige efter bogen :kryds::kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

Ikke sket noget endnu, heldigvis fristes jeg næsten til at sige for jeg har et temmelig heftigt kursus der slutter i morgen. Så hun må godt holde benene samlet til i morgen aften tak. Det er dag 65 imorgen. Det er Mira vi snakker om

5 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: for, at det ikke sker, før du er der til at holde hende i pote i mens.

1 Synes om

Jeg krydser for at Mira venter til at du kommer hjem fra arbejde. :grin:

1 Synes om

Ja, krydser alt hvad jeg kan!! Har heldigvis fået min mor til at komme og kigge til hende både idag og imorgen. Mentor er også i baghånden… hvis det starter… men som sagt håber hun holder lukket :blush:

2 Synes om

Såååå spændende :smiley::smiley::smiley::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

1 Synes om

:felix::felix::felix:

7 Synes om

Hun føder imorgen. Når kategori 4 kommer på scenen til WS2019 :joy:

1 Synes om

Amen altsaa.

Hun var mega urolig i gaar aftes, saa hun har sovet paa kontoret med mig i nat. Foedekassen kunne rende og hoppe, den gad hun i hvert fald ikke. Har vi sovet i nat? Overhovedet ikke, hun har simpelthen vaeret saa urolig, og har vaeret paa bakken utallige gange og forsoegt en nr. 2 og mjavet loes. Jeg har max faaet en times sammenhaengende soevn i nat. Her i eftermiddag og nu til aften har hun vaeret mere rolig… maeske sker der noget i aften el. nat :huh:. Lige nu render hun i fast rutefart mellem foedekassen og sin hule derinde og min madras hvor hun kommer ud og flader ud, saa gaar hun i kassen igen ogsaa fremdeles… og spinder paa livet loes. Hun spinder normalt ikke saa meget, saa jeg tror det kan vaere veer der paavirker hende saa hun forsoeger at berolige sig selv.

…jeg er ved at blive vanvittig. Kom nu Mira

8 Synes om

Sådan var Daisy i… 5 dage…
Da var slimproppen gået ugen før…

De dejlige og herlige hunkatte. :joy:

Cookie rendte også i bakken konstant fordi hun troede at hun skulle lave nr 2
:joy:

4 indtil videre

13 Synes om

Kæmpe tillykke… går det godt med dem og hende