Håndarbejde 2019- 2024

Har du prøvet at søge på engelsk? Det kan jeg tit selv glemme, men der er typisk meget mere at komme efter. :smiley:
Uden at have nærstuderet, synes jeg der kommer en del hits på “diy dollhouse furniture”. :slight_smile:

1 Synes om

Det prøver jeg lige :blush::+1:t2:
Edit: Tak :clap:t2: Det virkede :partying_face:

1 Synes om

Nu hvor jeg har investreret i en symaskine, vil jeg høre om I kender nogle gode vlogs/tutorials på YouTube for relativt begyndere med en symaskine?

BTW har jeg købt en Brother Innov Is 10A - en solid grundmaskine

4 Synes om

Tillykke med din nye maskine. Hvad har du planer om at ville sy

2 Synes om

Ikke beklædning lige nu - mere tilbehør, tasker mm.

Har syet meget begrænset, har dog symaskinekørekort :grin:
Tænker at bare det at jeg måske kan reparere lidt, og upcycle, som det hedder, kunne være hyggeligt.

5 Synes om

Tasker har jeg ikke den store erfaring med, men der er et hav af gratismønstre, med syvejledning.
Ser lige om jeg kan finde linkene til dem

reperation er dødens pælse, men desværre nødvendig engang imellem

2 Synes om

Det er mest noget a la muleposer og poser med løbegand til en snøre jeg tænker, lige i første omgang. Bl.a til brug til mit strik, og så vil jeg bruge strik til at sy på stoffet til et par projektposer.

5 Synes om

Første side færdig, fem sider tilbage - endnu en gang tænker jeg aldrig nogensinde igen, velvidende at jeg jo nok laver en mere til en af de næste barselsgaver der kommer :sweat_smile:

8 Synes om

Og done for i dag, jeg har tingene til to ud af tre sider klar, men det er de mest larmende, så jeg vil gerne have sidste side klar også, men det kræver kærestens hjælp til at lave huller i et “spejl”, så det bliver først hæklet i morgen :slight_smile:

10 Synes om

Jeg elsker at der er noget at hive og pille ved for det er virkwlig rart for baby fingre… må jeg spørge hvad spejl du bruger?

3 Synes om

Jeg bruger disse:

Der er knitrefolie i blomsterbladene og en pivert i bamsen, så den kan også give lidt forskellig lyd, med på de sidste to sider skal der være decideret rangler og dem vil jeg helst ikke høre på mens jeg montere resten :tihi:

Opskriften er fra Tante tråd :slight_smile:

7 Synes om

Det er altså virkelig fedt

3 Synes om

Hold det er så fantastisk det du laver :heart_eyes:

3 Synes om

Dumle vil gerne lære at hækle. :tihi:

10 Synes om

Det synes jeg du skal lære ham … :ok:

4 Synes om

Ja det må jeg hellere. Så kan han måske bruge sin bølle energi på noget produktivt.

4 Synes om

@Eva_K vil du låse denne har lavet en ny, da jeg tænkte det mpske var en god ide at starte en nu hvert år, luge som de andre tråde.

4 Synes om