Har du stadig fastnet hjemme?

[quote=Eva;269758]Tusind tak, søde Mona - men kan et klummerhoved som mig mon hitte u a`et

:?:?:?:?[/quote]

Eva, når min mor på 83 kan finde ud af det, så er jeg sikker på at du også kan :slight_smile:

Jo, vi har også stadig fastnet, til fast pris på 40,00 kr pr. mdr. gennem fibernet, hvor vi også har vores trådløse internet og et hav af TV kanaler.

Hvor sjovt at der bliver spurt om det netop idag. Jeg sidder lige og læser noget om globaliseringens betydning for vores samfund.

Svaret må jo så lyde : Nej, det har jeg ikke da jeg ikke ser det som en relevant ting at være i besidels af i vores moderne netværkssamfund :slight_smile:

Jeg har fastnet, og har absolut ingen planer om at nedlægge det.
Jeg har det som IP, så betaler kun forbrug. Har lige fået telefonregning, den lød på 72 kr for 4 mdr.

jeg har fastnet, men i form af IP telefoni. Det har jeg haft i en del år nu og er rigtig glad for det. Den største grund til at jeg aldrig skiller mig af med fastnetten er at jeg ringer en del til USA, og det er altså bare billigere med en fastnet :slight_smile:

Vi har stadig fastnet - dog nu i form af iptelefoni… mest fordi vi har sådan et abonnement hvor der også et net-tv…
Dog er det efterhånden sjældent at vi bruger fastnettelefonen…
Mit mobilabbonnement indeholder gratis opkald til fastnetnumre og det benytter jeg i stor udstrækning - og efterhånden som veninderne finder ud af at det er sådan, har vi situationen, hvor de ringer mig op og spørger om ikke lige jeg vil ringe til dem :smiley:

Jeg har ikke haft fastnet i et par år. Det har nedbragt min telefonregning en del. :thumbup:
Og så synes jeg også det er rart altid at kunne tage telefonen med omkring. Hvis jeg er ude og ikke vil forstyrres, slukker jeg bare for den.
Hilsen Jette.

Ikke længer, vi havde det ind til for ca. 1-1½ år siden. - Kunne slet ikke vænen mig til ikek at have det i starten, nogle gange er det nu rart ikke at have det. - Men også dumt til tider må jeg indrømme.

Nej, vi droppede det sidste år, vi syntes vi brugte for mange penge på abonnementet.

Stadig? :slight_smile:
Jeg har aldrig haft fastnet telefoni. Heller ikke IP telefon.
Jeg klarer mig med min mobiltelefon.

// Martin

Samme som Martin, har aldrig haft fastnet.
Har haft samme nr på mobilen i næsten 9 år nu, så tør ikke skifte, tænk hvor store problemer det ville give resten af familien :stuck_out_tongue:

Mobilen er billigt for mig, pga. familien har samme abb. så vi ringer gratis mellem hinanden.

Vi har stadig fastnet. Det er mest fordi den går på vores alarmsystem, hvor telefonen ringer til vores mobil, hvis alarmen går. Den bliver ikke rigtigt brugt til noget andet, da vi begge har firmamobiler, og alm. mobil.