HD? Update

Hvor ser han dejlig og tilfreds ud - det var nu godt vi fik dig jaget helt til Horsens med ham :ok:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;746194]Hvor ser han dejlig og tilfreds ud - det var nu godt vi fik dig jaget helt til Horsens med ham :ok:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, jeg er også rigtig glad for de gode råd, og at vi kom til Horsens, han har det så meget bedre, og det er årets bedste gave, nu mangler han bare at bliver opdraget lidt, for han spiser min blomst :tihi:

Super med fremgangen, håber den fortsætter, så betændelsen snart er helt væk og han igen er helt fit for fight

MVH
Gitte

sikke en dejlig tråd…XXXX for fortsat fremgang…røde drenge piller ikke selv bussemænd…griner…jeg synes også mine røde ser snavsede ud på deres næser

Tak :slight_smile:

Jeg kunne så forstå, HVIS det var bussemænd, men det er ovenpå næsen, han altid er beskidt :tihi:

Og selvom vi godt kan have hybelkaniner, så er her altså ikke SÅ snavset :lol:

[QUOTE=DK Blackangel;746453]Tak :slight_smile:

Jeg kunne så forstå, HVIS det var bussemænd, men det er ovenpå næsen, han altid er beskidt :tihi:

Og selvom vi godt kan have hybelkaniner, så er her altså ikke SÅ snavset :lol:[/QUOTE]

Så kom jeg til kort…hvad er hybelkaniner ?..røde drenge har snavsede snuder og bussemænd…alle mine har…og det er jo ikke fordi deres poter ikke kan nå snuderne…men røde drenge er som røde drenge er…

Hybelkaniner er de der små lodne nogen, der kommer, når man har dyr, og så ligger de dem i alle hjørner, hvor støvsugeren har svært ved at nå. De er runde og lodne :lol: :lol:

Hybelkaniner er et norsk fænomen “opfundet” af Kennel Støvlia http://hybelkroken.webs.com/, som efter eget udsagn har opdrættet dem i (mindst) 14 år og sælger ud af dem til avl :wink:

nårh…nullermænd med pelsfrakke…jo jo dem kender jeg alt til…

Hvor er det bare skønt at læse :slight_smile: og sikken den dejlig rød dreng han er…

ha ha ha tror nu ikke lige jeg vil opdrætte…og så mangler siden BILLEDER…griner

Tak, vi er også rigtig glade for ham, og i takt med mindre smerter bliver hans kontaktbehov og kælenhed større :tihi:

Det udtryk havde jeg heller ikke hørt før, det er jo genialt

:klappe:

Ikke min røde dreng :slight_smile:

Til gengæld har killinger med hvide næser det ofte, men jeg fjerner det altid inden jeg foreviger dem med kameraet :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;746797]Ikke min røde dreng :slight_smile:

Til gengæld har killinger med hvide næser det ofte, men jeg fjerner det altid inden jeg foreviger dem med kameraet :)[/QUOTE]

Havde jeg først skulle fjerne det hos ham, så havde han været væk, for i bund og grund må han ikke ligge på bordet, selvom de gør det alligevel :tihi:

Jamen det er jo også op til dig :slight_smile:

Jeg er bare så fjollet at jeg ikke nænner at udstille dem offentligt med beskidte næser, jeg synes det er synd for dem :høhø:

Det er heller ikke et billede, der kommer på hjemmesiden, det var blot et snapshot, hvor jeg tog ham på fersk gerning på bordet, så jeg havde et bevis :tihi:

Jeg synes nu ikke, hans næse ser så snavset ud. Tror du ikke, det er forskellen mellem den lyse farve over næsen og selve næsen, der giver det indtryk?

Bortset fra det synes jeg nu tit, at røde og hvide næser kan se lidt snavsede ud uden at være det. Lysindfaldet og de ultrakorte hår kan måske være en forklaring.

[QUOTE=Mega;746932]Jeg synes nu ikke, hans næse ser så snavset ud. Tror du ikke, det er forskellen mellem den lyse farve over næsen og selve næsen, der giver det indtryk?

Bortset fra det synes jeg nu tit, at røde og hvide næser kan se lidt snavsede ud uden at være det. Lysindfaldet og de ultrakorte hår kan måske være en forklaring.[/QUOTE]

Han HAR nu altid en beskidt næse, og det sidder altid ovenpå næsen, på disse billeder er det ikke så slemt, som det kan være :tihi: