Hils på vores kommende kat

Gr. 3 er farvegruppen han er i :slight_smile:

Nårh, tak :slight_smile: Er jo ikke til at hitte ud af al den indforståede udstillings/avls-snak :wink:

Stort tillykke med ham, han ser daaajlig ud :slight_smile:

Hvor ser han dejlig ud. Tillykke med ham!

Øøøj hvor ser han dog skøn ud! Tillykke med ham :smiley:

Nej det er ikke nemt! Jeg kan dem ikke udenad, og bliver i tvivl hver gang jeg skal melde Fellini til udstilling, hvilken farvegruppe han er i :stuck_out_tongue:
Jeg ved bare Fellini er gr. 2, Hector er gr. 8, og Jumanji + Cooper er i gr. 3 :thumbup:

[QUOTE=ThildeL;977978]Nej det er ikke nemt! Jeg kan dem ikke udenad, og bliver i tvivl hver gang jeg skal melde Fellini til udstilling, hvilken farvegruppe han er i :stuck_out_tongue:
Jeg ved bare Fellini er gr. 2, Hector er gr. 8, og Jumanji + Cooper er i gr. 3 :thumbup:[/QUOTE]

Jeg tror jeg bliver nødt til at lege en blanding mellem fluen på væggen og afhøringsleder engang på en udstilling - bliver mere og mere nysgerrig :slight_smile:

Pas på! Pludselig vil du selv, og så skal I have nr. 2 kat - en med stamtavle, og pludselig er det den hobby du ånder og lever for, og bruger MANGE penge og tid på :stuck_out_tongue: Og 1 udstilling hver måned er ikke nok! Har set det ske! :tihi:

Taler du monstro af personlig erfaring? :tihi:
Jeg tvivler på jeg får lysten til selv at udstille… Syns ikke alt den badning etc lyder som det vilde hygge :slight_smile: Men hvem ved - der er mange der i det hele taget er overrasket over jeg har valgt at få kat :slight_smile: Men nr. 2 skal nu nok komme når vi må - sidder allerede og overvejer om det skal være ragdoll, birma eller exotic :tihi:

Nej sikke en lille lækker sag :hjerte:
Stort tillykke til Michael og mig med ham :slight_smile:

Så kunne du ikke holde på det længere :wink:

Tillykke med ham endnu engang, han ser rigtig fin og lovende ud, og jeg glæder mig til at gramse på ham på en udstilling :slight_smile:

Stort tillykke med ham, han ser dejlig ud :hjerte:

Sikken dog en bedårende bette skovtrold :hjerte::hjerte::wehuu:

Ikke sært at ventetiden føles lang :slight_smile: Men vent og se - tiden går hurtigere end man aner og lige pludselig så spankulerer han rundt hos jer :slight_smile:

Knus Gitte

Officielt tillykke med ham!!! Ihh altså jeg glæder mig sådan til at møde ham!!

Han ser bare SÅ fin ud og har altså nogle virkelig fine briller!

Tillykke med den kommende charmetrold :slight_smile:

Ih et stort tillykke Pia :slight_smile:
Han er også bare SÅ lækker :hjerte:

Tillykke med ham - han er helt eventyrlig smuk og dejlig

:love2::love2::love2::love2::love2::love2::love2::love2::love2:

Tillykke med ham :flag:, han er vel nok en sød lille missedreng :hjerte:.

[QUOTE=Lykke;978021]Taler du monstro af personlig erfaring? :tihi:
Jeg tvivler på jeg får lysten til selv at udstille… Syns ikke alt den badning etc lyder som det vilde hygge :slight_smile: Men hvem ved - der er mange der i det hele taget er overrasket over jeg har valgt at få kat :slight_smile: Men nr. 2 skal nu nok komme når vi må - sidder allerede og overvejer om det skal være ragdoll, birma eller exotic :tihi:[/QUOTE]

:smiley: Du skal bare have siam :slight_smile: De skal have klippet kløer og i transportkassen, så er de klar til show :wink: Lettere bliver det vist ikke :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;978021]Taler du monstro af personlig erfaring? :tihi:
Jeg tvivler på jeg får lysten til selv at udstille… Syns ikke alt den badning etc lyder som det vilde hygge :slight_smile: Men hvem ved - der er mange der i det hele taget er overrasket over jeg har valgt at få kat :slight_smile: Men nr. 2 skal nu nok komme når vi må - sidder allerede og overvejer om det skal være ragdoll, birma eller exotic :tihi:[/QUOTE]

Nej jeg kendte intet til udstillinger før efter jeg havde købt og betalt Hector :slight_smile:
Men har set det hos en meeeget sød bruger herinde jeg nyder at udstille sammen med.
Jamen det er jo ikke alle racer der skal bades og tørres i flere timer :stuck_out_tongue: