Hittemissernes mor (Brita) VIGTIGT

Vi vil også gerne være med :slight_smile: Vi kommmer lørdag

er selvfølgelig også med Henriette

Kommer og vil gerne være med i gaven:-)

Så er i skrevet på listen. Gaven købes nu

Kan jeg nå at være med til et lille beløb også?

Det kan du i hvert fald :slight_smile: Er først kommet hjem nu, men havde regnet dig med :slight_smile:

Husk at tage billeder på lørdag, Henriette. :slight_smile:

Det skal jeg nok :slight_smile: Har tænkt mig at tage et billede allerede nu :slight_smile: Håber hun bliver glad for gaven :slight_smile:

Det blev hun…meget endda. Så stor en kurv har jeg aldrig fået før.
Jeg har ladet den stå dernede for jeg vil også glæde mig over den imorgen

Og det BLEV en overraskelse hørte jeg :smiley:

Jeg har lige pakket kurven ud og ALDRIG i mine 53 år har jeg set og befamlet så meget slik/snoller. der er 26 Kitekat, en del Bounty’s, en kasse lakridspiber (nu er den halv fyldt), 10-12 store poser vingummi og andet snoller, 5-8 stænger et-eller-andet, en æske Merci, en æske mere (kan ikke liiige huske hvad de hedder) og en masse mere.
Jeg er SÅ glad for min gave
TUSIND TAK

Det var min anden bedste for den beeeedste blev

HITTEMISSE missepigen Savannah har fået nyt hjem.Og hun bliver kørt ud i det på fredag. Hun skal bo i Brædstrup

Åhhhh hvilken herlig herlig nyhed Brita… En lille missepige der skal ud og gøre livet sjovt for mennesker :slight_smile: Fedt :slight_smile:

(og hooold da op - haha… Var der også en tandbørste og tandpasta, til efter al snolderet??? Hihi)

Dejligt at du blev glad for gaven Brita :hjerte: og endnu dejligere at Savannah har fået et nyt hjem så hurtigt :thumbup:

Jeg fik et billede af kurven inden jeg afleverede den :slight_smile: Skal nok lige ligge et billede ind når jeg får fundet kablet til mit kamera :slight_smile:

Ja er det misserne der står for bortførelse af kablet… så har jeg fundet mit i revner i sofaen, i nullerputsenge, under min seng og ovenpå min vitrine :slight_smile: Det var Rose der var tyv i mit foretagende :slight_smile:

Som lovet
Dog lidt forsinket :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;773958]Som lovet
Dog lidt forsinket :slight_smile:

[/QUOTE]

Hvor er den fin Henriette :ok:

Og så er der endda en lille hvid kat, hvis Brita nu skulle mangle sådan én :tihi:

Wow - den ser hyggelig ud :slight_smile: (som i MUUUMS - haha)

[QUOTE=Henriette;773958]Som lovet
Dog lidt forsinket :)[/QUOTE]

Den er rigtig flot. :ok: Tak for initiativet. :ok:

Ja, det er en RIGTIG flot kurv og jeg vil tro man kan løbe 4635 maratons på den. Den lille hvide bamsemis er sjovt nok blevet taget SÅ godt imod i min flok. Den går nærmest på omgang. Sidst lå den oppe under glasspisebordet med mellem Ounas forpoter.