Hjææælp... pålædning? Fest

Hvis man har råd og lyst til noget meget specielt og anderledes:)
http://www.sinestrom.dk/

Marina

Ann - nu slipper du altså ikke for at sætte et foto ind af dig selv. Det vil gøre det meget nemmere at rådgive dig :slight_smile:

Nu ved jeg jo, hvordan du ser ud, men jeg har bare ikke særlig forstand på det med at foreslå festtøj.

Hmm… nå - nu er jeg kommet så langt, at jeg i det mindste har fundet “eftermiddagskjolen” til ankomst, kaffe/thebord lørdag…
Det bliver en meget sød tunikaagtig sag i sort chiffon over noget krøllet silkesatin, med en lille vest i noget groftvævet silke/hør stof, hertil leggings… smart og praktisk til rundvisning på slottet og altså kaffebordet samt cocktails inden omklædning til aften. Mønsteret er lavet og jeg er igang med at klippe stoffet :slight_smile:
Jeg har også fundet “rejsekjolen” til søndags frokost… spencerstil, lavet i løstvævet hør/bomuld i sort/sand… mønsteret er lavet og tilpasset, mangler at klippe stoffet… og selvfølgelig sy den…
Og leder med lys og lygte efter et godt mønster til selve KJOLEN… har jo ideen, så jeg mangler bare et basismønster at gå ud fra :slight_smile:
Men jeg er stadig ikke spor sikker på om det bliver min ide, eller noget helt andet, som jeg møder op i…

Men to ud af tre, er da meget godt… ikke sandt? :smiley:

Jg ejer for øvrigt ikke et bilede af mig selv i hel figur… hader inderligt at blive fotograferet :wink:

[quote=Felis;247823]Haremsbuksedragt er No-go

Dresscode langt, fest…det er ankellang (eller længere) kjole/nederdel, und nicht weiteres[/quote]

Netop! :slight_smile:
Har lige talt med fødselarens kone ang dresscode… hun var ikke spor bekymret - jeg plejer jo altid at være smart :ups: Ih, tak, hvilken enorm hjælp! :smiley:
Men jo… man mener det helt alvorligt ang lang kjole… selv om at fødselaren og et par af hans venner (inkl min mand!!! ) da klart mente, at nedringet og lårkort skulle være obligatorisk for alle kvinder under 30 -LOLsådan nogle hanhunde :venter:

Mit største problem ang festtøj er nok, at jeg bare ikke er spor til alt det der glitter, glimmer, blonder osv… Det ligger milevidt fra min daglige stil og fortrukne stofvalg - der er hør, råsilke, bomuld, viscose og den slags… satin og den type stoffer undgår jeg, som musen undgår katten!
(I skulle have været med på jagt efter min bruekjole i sin tid… tror nok at jeg fik prøvet og forkastet mindst 30 kjoler inden jeg endelig fandt den helt rigtige :smiley: )

Hæ… har lige brugt oceaner af tid på at rende i diverse butikker for at kigge kjoler…
Har sørme også købt nyt tøj!

Typisk shoppingtur for mig… ender altid med noget praktisk i stedet for noget pænt :suk: :smiley: Nemlig et par bløde jeans og en skjorte… totalt upassende til festen, men perfekt til at knokle i…