Lotto
Lucky number
Living La Vida Loco :høhø:
Libelula og Lulubelle er da super!
På engelsk plejer man vist at skrive Lah-di-dah
Lulubelle er da en af syngepigerne i Lulu Carabins trup i flere Lucky Luke-album :?
Irriterende nok er Lulu Carabin overhovedet ikke nævnt på det officielle Lucky Luke site (ialtfald ikke sidst, jeg kiggede) og til min store undren får jeg ikke meget ud af at google hende. Vel er hun en bifigur, men dog genkommende og ikke blot en person i eet album.
[quote=MiSi;233485]Libelula og Lulubelle er da super!
På engelsk plejer man vist at skrive Lah-di-dah
Lulubelle er da en af syngepigerne i Lulu Carabins trup i flere Lucky Luke-album :?
Irriterende nok er Lulu Carabin overhovedet ikke nævnt på det officielle Lucky Luke site (ialtfald ikke sidst, jeg kiggede) og til min store undren får jeg ikke meget ud af at google hende. Vel er hun en bifigur, men dog genkommende og ikke blot en person i eet album. [/quote]
De 3 pigenavne bliver det…så får vi at se hvad plejemor døber sidstepigen
Den hapser vi til vores lille blå dreng som er herhjemme. Så må plejedrengen ude i byen hede Ludomania
Herligt så er navnene på 6-lingerne på plads
Ehm… Jeg er ret sikker på at det hedder Living La Vida Loca, som jeg også skrev tidligere i tråden
Sikke nogle fine navne
Ærgeligt du ikke mangler nogen med A’… Har altid elsket navnet Ace’s N’ Eight’s !
Men geniale navne !
Eller som filmen, Lucky Number Slevin
Altså snakker vi gamling og navne med L - tænker jeg;
Las Vegas
Lucky Strike
Jeps - tillægsordet retter sig efter navneordet
Men hvad man ikke har set gennem tiden af skrupskøre, sjove stavefejl i racekattenavne gennem tiden… Der er set værre - meget, meget værre :høhø: