Hvad har du altid med i din taske?

Vand og sæbe skal også håndteres korrekt for at fjerne bakterier. Det er ikke nok bare at smøre noget sæbe på og skylle af. Vi lærte det på hygienekursus :slight_smile:

Det er jeg udmærket klar over - en effektiv håndvask skal vare min. 15 sekunder, og man kommer ind i alle kroge…
Ifølge lægen har man langt færre bakterier på hænderne efter hånddesinfektion ift håndvask (Selvom den er udført korrekt)
Selvfølgelig er der situationer hvor man vasker hænder frem for at spritte, men tit er det nok med sprit.

Jeg er overrasket over hvor mange her der ryger :slight_smile: Man får ellers nemt indtryk af at det kun er bodegabumser og andre “tabere” efterhånden der hår sådanne “hæslige” vaner :slight_smile:

Jeg får mange gode snakke med passagererne når vi holder med toget i enten Odense eller Fredericia - hvor der normalt lige er et par minutter man kan bruge til at trække vejret gennem en cigaret… Og de bli’r så glade når de ser at “vi” osse ryger.

Der er forresten også en forholdsmæssig stor del af togpersonalet der ryger, det har tit undret mig hvorfor :slight_smile:

[QUOTE=louiseogbuster;643817]Det er jeg udmærket klar over - en effektiv håndvask skal vare min. 15 sekunder, og man kommer ind i alle kroge…
Ifølge lægen har man langt færre bakterier på hænderne efter hånddesinfektion ift håndvask (Selvom den er udført korrekt)
Selvfølgelig er der situationer hvor man vasker hænder frem for at spritte, men tit er det nok med sprit.[/QUOTE]

http://www.arbejdsmiljoforskning.dk/upload/hudrapport/html/chapter07.htm

[QUOTE=TrekkieGrrrl;643819]

Jeg er overrasket over hvor mange her der ryger :slight_smile: Man får ellers nemt indtryk af at det kun er bodegabumser og andre “tabere” efterhånden der hår sådanne “hæslige” vaner :slight_smile:

Jeg får mange gode snakke med passagererne når vi holder med toget i enten Odense eller Fredericia - hvor der normalt lige er et par minutter man kan bruge til at trække vejret gennem en cigaret… Og de bli’r så glade når de ser at “vi” osse ryger.

Der er forresten også en forholdsmæssig stor del af togpersonalet der ryger, det har tit undret mig hvorfor :)[/QUOTE]

:uha: :yikes: :besvimer:

Din bølle !?

At sammenligne dine søøøøøde kattevenner med bodegabumser og det der er værre :høhø: :stuck_out_tongue: :rock:

Næ… nu har jeg set det med - og man skal se en del før øjnene triller ud :cool2::cool2:

Hihi jamen I er jo netop undtagelserne der bekræfter reglen, ikke? Altså at der sandelig er masser af “pæne mennesker” der ryger. Hvis vi ellers kan finde et sted hvor vi MÅ efterhånden :wink:

:muhaha:

Ja, vi er slemt under luppen i perioder - men alle de negative ikke-rygere har ikke noget imod alle de dejlige kroner, vi lægger i Statskassen, vel ?? :venter:

Mon ikke også mange af os, har spritten med, til situationer, hvor der ikke er en håndvask i nærheden? :slight_smile:

Hvad har jeg ikke i min taske :stuck_out_tongue:
Herhjemme går den under navnet lossepladsen :tihi:

Min taske indeholder minimum:

Pung
Nøgler
Pudder
Mascara
Læbepomade og lipgloss
Håndsprit
Vådserviet
Kleenex
Solbriller
Tandstikker
Neglefil
Mobil
Kuglepen
Hovedpine piller
Bind og tamponer
Adgangskort til arb
Tyggegummi eller evt pastiller

Når jeg endelig har taske med er det oftest en rygsæk, har da godt nok en god stor samling skuldertasker, men det er yderst sjældent jeg går med dem.

Standardudstyret i rygsækken er:
Pung
Nøgler
Pastiller
Buskort
Mobil
Solbriller

Skal jeg til en form for møde hvor jeg forventes at have styr på mine aftaler tilføjes min kalender til listen.

Skal rygsækken med på dagsudflugter, til udlandet eller på katteudstillinger rummer den udover standardudstyr:
Hovepinepiller
Negleklipper
Neglefil
Kuglepen
Digitalkamera
Batterier
Lommetørklæder

plus alt det løse :wink: