Jeg købte en ny transportkasse til mine misser. De gamle er ved at være ret slidte.
En lille mini vandsten og den har de meget travlt med lige nu :høhø:
Foder, foder og atter foder.
Har lige købt 2*3 kilo Wild Cat BARF tørfoder.
Har lige været på Zooplus og afgivet denne ordre:
1 - Bozita Chunks in Jelly 18 x 370 g Savings Pack- Meat Variety Pack
1 74853.2 - Cosma Thai in Jelly: Assorted Trial Packs- 6 x 170 g with 4 assorted flavours
1 140629.7 - Feline Porta 21 Savings Pack 12 x 400 g- Pure Chicken
1 42670.2 - Bozita Chunks in Jelly, 6 x 370 g- Crayfish
1 42670.6 - Bozita Chunks in Jelly, 6 x 370 g- Rich in Chicken
1 42670.8 - Bozita Chunks in Jelly, 6 x 370 g- Elk
1 223871.1 - 410 g Bozita Wet Food 10 + 2 Free!- 12 x Salmon (410g)
Og i denne uge skal jeg ind og rydde en Aldi for vådfoder, for har nemlig bil til rådighed hele ugen…
Nåh ja, jeg købte jo sådan nogle små fjerdimser på Hittekattestanden i går.
Snehvide gik helt amok over dem - hun smider dem op i luften og danser sidelæns rejehop som en killing. Fjer er godt! ![]()
[QUOTE=FinnFrode;620396]Nåh ja, jeg købte jo sådan nogle små fjerdimser på Hittekattestanden i går.
Snehvide gik helt amok over dem - hun smider dem op i luften og danser sidelæns rejehop som en killing. Fjer er godt! :D[/QUOTE]
Er det sådan nogle med plaststykker på? For jeg købte et par stykker for noget tid tilbage - og de er absolut ikke et hit her i Odense
)
Det er bare 5-6 fjer i et lille plastrør. Stort hit her. ![]()
En ModKat :høhø:
Det tog 5-10 minutter fra der var puttet grus i den og til at aby’erne havde brugt den - huskatten er lidt mere skeptisk
Men jeg har iøvrigt meget mindre grus på badeværelsesgulvet allerede !!! ![]()
Nu ønsker kattene sig så en Roomba til jul ![]()
to stk
Yasha skal prøves på “grøn bund” til Skørping, for herhjemme er de grønne tæpper altså skide flotte til ham og så må en billig prøve lige være to tæpper til 19,- stk :høhø:
SU venlig burgardinsfarve-afprøvning :klapper:
der er lige ankommet for 132 eng pund vådmad til tango… og co…persere deler gerne
og så har jeg bestilt 10 nye nullerputsenge…afhentes om 1 uge…(du får travlt Brita)
Har bestilt denne fiiine sele til Columbine. Hun er jo alt for bette til at passe Simbas sele ![]()

Og en 4 m line, til når Simba er ude på trappen, og til kaninen :høhø:
denne legekammerat
[QUOTE=Zunar-J5;631936]En ModKat :høhø:
Det tog 5-10 minutter fra der var puttet grus i den og til at aby’erne havde brugt den - huskatten er lidt mere skeptisk
Men jeg har iøvrigt meget mindre grus på badeværelsesgulvet allerede !!! ![]()
Nu ønsker kattene sig så en Roomba til jul
[/QUOTE]
Den er smart ![]()
Hvor har du købt den og hvad koster sådan en ?
[QUOTE=FinnFrode;612617][klip]
Nu har Milly dog fundet ud af systemet og har lige drukket, som om det er meningen, hun skal fortsætte, til vandet holder op med at løbe. :D[/QUOTE]
Det nyeste vi har købt til vores er også en vandfontæne. Og et nyt kradsetræ. Og da Delle endelig fandt ud af at her var der bevægeligt vand har vi omtrent omdøbt hede fra Delle til— Bælle… for som hun d DRIKKER!
Har sidst købt kradsetræ tonsvis af legetøj aktivitets ting osv mere eller mindre alt til mine nye katte ![]()
[QUOTE=Skattekat;633432]Den er smart ![]()
Hvor har du købt den og hvad koster sådan en ?[/QUOTE]Jeg har købt den på zooplus.de. Jeg skyndte mig at bestille den, da de gav fødselsdagsrabat
Ellers tror jeg ikke, jeg havde bestilt den, for den er lidt dyr. Men pengene værd, synes jeg - og kattegruset bliver i bakken! ![]()
ProPlan Kitten - som åbenbart skulle være det ideelle mad til så små søde ![]()
1½ kg fiskefilet hos min fiskemand… lidt gået i stykker osv, men fik dem til 25 kr og et mange tak ![]()
Jeg har idag lige købt dette kradsetræ til Puma ![]()
Og det er allerede blevet brugt flittigt! Hun er meget glad for det ![]()
Jeg har lige bestilt sådan et aktivitetsbrædt til misserne hos Zooplus. Jeg er ret spændt på om de fanger idéen, men nu må vi se ![]()
Nå ja og så har jeg en CatDancer undervejs fra eBay osse. + kattemad og kattesand og grusskovle osv fra Zooplus L Men det gælder lissom ikke helt…
[QUOTE=dkkorat;536277]Vi har investeret i en “dørtårnslegehule” - det blev indviet ganske hurtigt:ok:
Nettet er ganske kraftigt, så det er svært at se kattene igennem det…
[/QUOTE]
Nu er det jo noget siden, men… hvor har du købt den der? Og er den stadig populær? (eller er den i laser nu?)
Og… kan man lukke døren selvom den hænger der? Jeg synes den ser ret genial ud ![]()