Hvad læser du?

Jeg er lige blevet færdig med Game of thrones og er nu gået i gang med Divergent :slight_smile:

Nu går jeg i gang med Pigen Der Elskede Tom Gordon af Stephen King

Jeg skal til at starte på Tora-triologien af Herbjørg Wassmo :slight_smile: Efter anbefaling af min søde jobcenterdame :slight_smile:

En af mine yndlingsbøger, men mutter læsning er det godt nok ikke.

1 Synes om

‘Hvor lagde jeg babyen’ læst højt af gemalen :slight_smile:

3 Synes om

Jeg har ikke læst noget af Wassmo før, så jeg håber kun, at det er noget, som kan fastholde min interesse - og hukommelse - et kort stykke tid :slight_smile:

Jeg synes hun skriver godt og fangende, men om du har det på samme måde, vil kun tiden vise. Men forhåbentlig god fornøjelse. :slight_smile:

Jeg så lige en anmeldes af Ar af Auður Ava Ólafsdóttir og overvejer om jeg skal se om jeg kan få den hjem via biblioteket - men ellers er jeg igang med en nummer to krimi serie af Charlaine Harris. De er meget hyggelige og fanger godt.

Så går jeg i gang med Den Løbende Mand f Stephen King

Jeg er altså vildt imponeret over hvor mange bøger du får tygget dig igennem :besvimer:

1 Synes om

Jeg elsker at læse og har gjort det lige siden jeg lærte det, og så ser jeg sjældent tv, jeg læser i stedet for. Tv er for mig intet sigende og en uendelighed af genudsendelser, bøger er meget bedre.

3 Synes om

Så skal jeg i gang med Stieg Larsson, Idealisten, Forfatteren, Mennesket af Jan-Erik Pettersson

Sådan var det også for mig i mange år. Nu når jeg både det og Netflix. For jeg hører lydbøger i bus, under madlavning etc.
Pt er jeg i gang med Wilbur Smiths samlede værker

1 Synes om

I aftes gik jeg i gang med En Anden Side Af Stieg Larsson, Artikler Og Andre Tekster. RED. Daniel Poohl

Jeg har det lidt på samme måde. Har læst en hel del, men nu kan jeg selv bestemme, hvad jeg vil se, og hvornår.

En anden ting er tid. Efter jeg har fået fuldtidsjob har jeg bare ikke den samme tid som før. Så er en lydbog bare bedre, fordi jeg kan høre den og lave andet. Tror så heller ikke det bliver bedre med tid i den nærmeste fremtid, når nu vi har en menneskekilling :joy:

3 Synes om

Jeg er ved at læse Dukkebarnet skrevet af Inger Gammelgaard Madsen. Ret så god krimi. Håber der kommer mere fra hende.

Jeg skal i gang med Millennium Stieg Og Mig af Eva Gabrielsson

Så har jeg lige været på biblioteket og låne Oprindelse af Dan Brown som jeg vil i gang med.

Jeg er blevet færdig med Tora-triologien. Handlingen og emnerne var fine, men jeg var ikke glad for sproget. Nu har jeg lånt En ny tid af Ida Jessen :slight_smile:

Jeg skal i gang med: Den, Der Lever Stille af Leonora Christina Skov

1 Synes om