Hvem så en kattegal i tv i aften?

Jeg kan ikke finde et link. Desværre har tv2 ikke samme princip som dr hvor man kan se alt på nettet.

Ved ikke, om hun vil have at vi fortæller det - så det må hun selv gøre -engel

Hun var bare SÅ sød, smuk og dejlig at se på…

:hjerte::hjerte:[/quote]

Hvor er I onde… :tihi:

Ved ikke, om hun vil have at vi fortæller det - så det må hun selv gøre -engel

Hun var bare SÅ sød, smuk og dejlig at se på…

:hjerte::hjerte:[/quote]

Når nu du alligevel er en sladderhank så kom da med det hele :venter:

Det kan jo ikke være særlig hemmeligt, når det ligefrem er blevet sendt på nationalt tv … teaseren siger følgende:
Scanning af gravide

Mød også gravide Signe Gry Andersen. Hun får at vide, hvad køn hendes barn er, når en jordemor scanner hende på live tv i aften. Vi diskuterer om det er i orden, at Babysam scanner gravide i deres butikker

:smiley:

Gravid i 21. måned! Det er da noget af en bedrift :uha:

Og snyd - Sine ved jo godt, hvad det bliver :høhø:

http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/Klip%20fra%20Aftenshowet/20100119124017.htm?play=rtmp%3A%2F%2Fvod.dr.dk%2Fcms%2Fmp4%3ACMS%2FResources%2Fdr.dk%2FNETTV%2FDR1%2F2010%2F10%2F22966393-6586-4526-af7f-450b0230ce19%2FScaning_e8d38933a71343859beaf56f5bed7d44.mp4%3FID%3D802018

:trøste::trøste:

Hvis hun selv har løftet sløret lidt på FB og i tænketråden, giver jeg et lille hint :

Det var ikke noget med katte.

:slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;466047]Gravid i 21. måned! Det er da noget af en bedrift :uha:

Og snyd - Sine ved jo godt, hvad det bliver :høhø:[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Ja, Mads kom til at sige gravid i 21. måned… og så den lille-bitte nipsting til Sine - med en fin lille bule på maven…

:hjertehop::hjertehop:

Gud hvor er hun smuk…

[quote=Camischa;466046]Det kan jo ikke være særlig hemmeligt, når det ligefrem er blevet sendt på nationalt tv … teaseren siger følgende:
Scanning af gravide

Mød også gravide Signe Gry Andersen. Hun får at vide, hvad køn hendes barn er, når en jordemor scanner hende på live tv i aften. Vi diskuterer om det er i orden, at Babysam scanner gravide i deres butikker

:D[/quote]

:cool::cool::cool:

Næe…så er det vel ikke så hemmeligt, men hvis Sine vil have tråden i Hulen - så håber jeg på, at den flyttes…

:slight_smile:

Hvis hun selv har løftet sløret lidt på FB og i tænketråden, giver jeg et lille hint :

Det var ikke noget med katte.

:)[/quote]

Nu fandt jeg da ud af det :thumbup::thumbup:

Ihhh hvor er du sød Signe, og sikke en fin mave, stort tillykke med den lille dreng der ligger og gemmer sig

[QUOTE=En forhenværende bruger;466047]Gravid i 21. måned! Det er da noget af en bedrift :uha:

Og snyd - Sine ved jo godt, hvad det bliver :høhø:[/quote]

Jeps :stuck_out_tongue: den 5. okt. lagde hun scannings billedede af sin “mon fils” ind på FB :slight_smile: så kønnet har hun vidst i lang tid :stuck_out_tongue:

:ok::ok:

Enig… kan man se det nu ???

Hvor-hvor ???

:heya:

vi glemte at se det i første omgang, dog så vi lige afslutningen, men vi har lige set det på web-tv og jojo, meget kan man sige om Sine, men hun er da helt speciel, tænk sig at hun er helt henne i 21 mdr, det blir squ noget af en kæmpe dreng:høhø:.
men Sine gjorde det rigtig godt og så er det jo en ekstra bonus at hun er en køn og inteligent pige, dem er der squ ikke for mange af i tv nu om stunder

Enig… kan man se det nu ???

Hvor-hvor ???

:heya:[/quote]

Linket er længere nede :smiley:

[quote=Johnny;466060]vi glemte at se det i første omgang, dog så vi lige afslutningen, men vi har lige set det på web-tv og jojo, meget kan man sige om Sine, men hun er da helt speciel, tænk sig at hun er helt henne i 21 mdr, det blir squ noget af en kæmpe dreng:høhø:.
men Sine gjorde det rigtig godt og så er det jo en ekstra bonus at hun er en køn og inteligent pige, dem er der squ ikke for mange af i tv nu om stunder[/quote]

:uha::uha::uha:

Så har du vist ikke mødt Paradiso-Amalie ???

Hun var med i Fangerne på fortet - hvor hun kom med et par guldkorn :

Bungy-junk :høhø::høhø:

Ligger det der Fort ikke midt ude i havet ??? :tihi::tihi:

Han er nu meget sød ham der Michael Schmeichel (Peter Schmeichel) …staves…

-LOL-LOL-LOL

Hun er godt nok god for sundheden, den lille skat…

:gruble::gruble::gruble:

Hvor nede ???

Mener du oppe ???

:høhø::høhø:

Hvor nede ???

Mener du oppe ???

:høhø::høhø:[/quote]

Du er bare en drillepind idag :ups:
Jeg har de nyeste indlæg øverst… derfor er det nede for mig…:ups:

[quote=Saphiira;466072]Du er bare en drillepind idag :ups:
Jeg har de nyeste indlæg øverst… derfor er det nede for mig…:ups:[/quote]

-engel-engel

Neeeeej, driller ikke - jeg har bare de nye indlæg nederst, det tror jeg de fleste har ???

Men så går jeg da bare op - for jeg kan godt tåle at se Sine igen…

:tak::tak: