Hvis du var udlændinge og skulle på sightseeing i Århus

[quote=Flemming;198711]Jeg havde helt klart taget manden med på stadion for at se De Hviie. DET er sgu Århus-ånd! Derefter ville jeg (hvis ikke det er helt lukket nu) tage ham med en tur på ølsmagning på Ceres. AGF og Ceres - så bliver det ikke mere Århus, hvis man er mand :slight_smile:

/Flemming - født og opvokset i smilets by[/quote]

gf er da lige til at lukke op og skie i:sorry: og så er ceres altså lukket helt og aldeles, der er kun de tomme bygninger tilbage:)

Fesent at Ceres er helt lukket ned. Det var ikke bare et bryggeri men også et stykke Århus-historie, der døde der :ked:

Ægte århusianere holder med GF - sådan er det. Hernede i det sydjyske er jeg også mange gange blevet spurgt, om jeg ikke snart skulle finde et andet hold at holde med (folk hernede forstår ikke lokalpatroitisme og holder ofte med unævnelige lortehold fra Djævleøen :argh: :fuck: :prut:-brækkesig). Men NEJ - 'GF er MIT hold. For JEG er fra Århus.

Jeg plejer at sige det sådan: 'GF er som familie. Det kan godt være, at de kan være nogle røvhuller, som man ønsker hen hvor peberet gror - men de er sgu stadig familie! Det kan man ikke lave om på -kaisålæredet

/Flemming

GF = dansk fodbold når det er værst (udover bundby) :sorry:

Slut med at diskutere fodbold med kattefolk. I har jo ingen forstand på det! :stuck_out_tongue:

/Flemming