Hvor høje er i?

[QUOTE=DK Lindvig;1014205]Hele 168 cm …
med en mand og 2 sønner på 192 cm føler jeg mig faktisk ret lille :høhø:[/QUOTE]

Lidt ala min bror og svigerinde. Dog er han kun 188 men hun er vist nok noget der ligner 154 eller noget i den stil :slight_smile:

min bedste kæreste ever var næsten 2 meter - 198 :slight_smile: der kunne jeg rent faktisk putte hovedet ind under hans hage… det er sådan det skal være

jeg skal aldrig have en mand igen der ikke er mindst 195 for jeg vil kysse opad og jeg vil kunne “putte mig” … det andet dur ikke rigtig for mig - been there… nu vil jeg altså “putte” :lol:

jeg er 193 cm høj uden sko.
det er ikke altid nogen fornøjelse at være så høj, er i klar over hvor langt der er ned til jorden

169 cm…og det passer mig perfekt :slight_smile:

175 cm. Dejligt.

Det sidste er vist det vigtigste :stuck_out_tongue:

Jeg er 165-166. Det svinger lidt :gruble:

Jeg læste det som: Jeg er 193 cm uden høje sko

:klapper:

Jeg er 162 - min mand er 190, så vi ser lidt sjove ud ved siden af hinanden.

Jeg er 167 uden sko.

Jeg er kun 166, uden sko…Kæresten derimod rager godt op, han er 1.95…:smiley:

Ham, der var før Kæresten, er en sort amerikaner på 2.07…kan jeg lide høje mænd…åbenbart :smiley:

Jeg er 1,80 m uden sko, min kæreste er omkring de 1,76 m, så han er ikke så vildt begejstret for min svaghed for 10-12 cm hæle:tihi:

Underhøj, ifølge min badevægt … :tihi:

Jeg har samme højde som Alice og er 163 cm… Og er absolut den mindste i hele familien. Selvom jeg er den ældste af min årgang af fætre og kusiner (og broderen) er der mindst 10 cm op til den næst laveste :høhø:

Da jeg startede på teenage-tiden, sagde højden 175 cm…

Siden er det kun gået sydpå, og jeg ligger vist på 172-173 cm nu.
Jeg er ikke engang fyldt 30! :blegne: :surrender1:

Same here :wink: Hvis jeg lige voksede 5-7 cm. så ville det passe perfekt!
VH
Susanne

[QUOTE=Sim-Sim;1014281]Jeg er kun 166, uden sko…Kæresten derimod rager godt op, han er 1.95…:smiley:

Ham, der var før Kæresten, er en sort amerikaner på 2.07…kan jeg lide høje mænd…åbenbart :D[/QUOTE]

Jamen høje mænd er osse vældig PRAKTISKE… de kan nå alt det på de hylder man ikke selv kan komme til uden at klatre :smiley:

Min mand var engang 197 cm. Tror han er skvattet lidt sammen med årene, så han ligger vel på omkring 194 nu vil jeg tro. Det sjove er at jeg aldrig tænker på ham som HØJ… han er STOR… men ikke sådan høj. nok fordi han - uden at være fed - ikke er sådan en bønnestage heller L

168 - så som mange her :slight_smile:

I min verden er det lidt sjovt flere her syns de er lave… For min mor er altså lige under 150 cm :slight_smile:
Min far på ca 185 (måske nærmere 180 i dag, for ryggen er vist sunket noget) syns det er vældig praktisk, for som han siger, så kan han sparke skammelen væk når han ikke gider kysse mere med hende :tihi:

Jeg er 1.65 med sko og 1.63 uden…Jeg holder mig til at jeg er de 165 cm. :ups:
Når jeg engang får mig en kærste så må han da gerne være 175 eller lavere, som gitze pointerede så er det godt og putte. :slight_smile:
Min ældste lillbror derimod er en små 185 cm høj og den yngste brormand er ca 170 cm. Det ligger til familien at brødrene er højere end søster. Min mor er 172 cm og min onkel (hendes bror) rager godt over hende med nogle og 180 et eller andet. :argh:

Jeg er hele 146 cm stor

178cm høj. :slight_smile: