Hvor meget kan din kat krølles sammen?

[quote=Churchtown;184327]Liam vil også lige være med :slight_smile:

Og han kan ikke forstå, at pipfuglene ikke kommer for at spise -ihhaltsåå[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL SUPER billede:wehuu:

[QUOTE=Churchtown;184327]Liam vil også lige være med :slight_smile:

Og han kan ikke forstå, at pipfuglene ikke kommer for at spise -ihhaltsåå[/QUOTE]

hvordan pokker er han overhovedet kommet derind ??? jeg er officielt imponeret -LOL

Tjah… det undrede jeg mig også over første gang jeg så det :). Når man nu tager i betragtning, at han er af hankøn og ikke altid videre elegant :stuck_out_tongue:

Men det lader til, at det ikke er videre svært, eftersom hele 4 stk i flokken dagligt kæmper om rettighederne til pladsen. Så jeg venter sådan set bare på, at den en dag falder sammen med et brag :S :tihi:

Ikke alle har helt forstået konceptet at krølle sig sammen:tihi:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er det her bare en skøn tråd… jeg har været inde og se den et utal af gange… og dette bliver ikke sidste gang.

:hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Churchtown;184327]Liam vil også lige være med :slight_smile:

Og han kan ikke forstå, at pipfuglene ikke kommer for at spise -ihhaltsåå[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Du er da bare NØDT til at sende dette billede ind til juni’s billedekonkurrence.

:kryds:

Så meget ka’ Oda krølles sammen :wehuu:

Leopold kan også krølles sammen til en lille kugle, kun har han lidt problemer med de lange ben:tihi:
Knus Elin

[quote=Churchtown;184327]Liam vil også lige være med :slight_smile:

Og han kan ikke forstå, at pipfuglene ikke kommer for at spise -ihhaltsåå[/quote]
Det er fordi han ikke har lært at snakke som en brødkrumme endnu.:tihi: Har du ikke et franskbrød han kan gå i lære ved.-høhø
Knus Elin

Hvor er det bare nogle super skønne billeder der bringer smil på læben.
Jeg må se om jeg kan finde nogle krøl sammen billeder af mine, tror nu mere de gør det i strække ud.

Her har vi i forgangen et klatremiljø (mest til mislinger NÅR her er mislinger) som ligner et fuglebur. Tabita tager stadig en lur der, men det er tydeligt “buret” er skrumpet i takt med hun er blevet ældre. Hun bukker sig dog stadig sammen…og så hænger 40 cm hale (måske mere) udenfor :tihi:
Det ser herresjovt ud
Skal lige have taget et billede næste gang, hun leger fugleburskat :rock:

Sikke en masse skønne billeder :wehuu:

Romeo er bare en lille bitte killing :slight_smile:

Åhh hvor er det dog bare nogle fantastiske billeder! Tak for grinet! :klapper: :wehuu:

ALTSÅ…den smukke mis trænger da til en større nullerputseng :rock:
Han får jo både myoser og dèt der er værre…stakkels “mus”
Jeg tror jeg har hans adresse et sted :ups:
Hvad hedder han mere end Romeo…Larsen?.:stuck_out_tongue:

Hvor der er vilje, er der vej :stuck_out_tongue:

[quote=kamikaze;186005]ALTSÅ…den smukke mis trænger da til en større nullerputseng :rock:
Han får jo både myoser og dèt der er værre…stakkels “mus”
Jeg tror jeg har hans adresse et sted :ups:
Hvad hedder han mere end Romeo…Larsen?.:p[/quote]

Nemlig Larsen -høhø Han har nu altså større senge de har jo lige fået 4 fine nye store nullerput-senge for et par måneder siden og de er da ikke slidt helt op endnu :tihi:

[quote=Vibeke;186003]Sikke en masse skønne billeder :wehuu:

Romeo er bare en lille bitte killing :slight_smile:

[/quote]
Fnis, han ligner en høne der ruger-høhø-høhø
Knus Elin

NÅH pyha…så er jeg rolig igen -høhø sådan en fin missedreng bør nemlig ikke nullerputtevansmægte :wehuu:

Robert kan og være meget lille hvis han skal :slight_smile: