Hvordan er vejret hos dig lige nu?

Her, nord for Århus, har det lige regnet lidt, men ikke noget særligt.
Håber dog at det lader være med at regne i eftermiddag, for jeg skal til Dr Dyr med Buster - bare til sundhedstjek - og det er hårdt nok for ham at skulle være i transportkassen. Hvis det så oven i købet regner, vil han da blive godt sur…

I morges skinnede solen så dejligt og jeg besluttede at jeg ville gå en tur ud i storcentret men på vej hjem kom regnen (det var ikke sjovt, NEJ):fryser: :fryser:

Men efter et dejligt varmt bad og en god gang nus med Biancamis så er jeg glad igen :slight_smile:

Har været i Ålborg og det har skiftesvis været sol og derefter øsende regnvejr. Har også været i vandet- det var rimelig koldt i dag. :fryser:

[quote=Eva;223803]Fordi du altid har godt vejr - så alle vi andre kan sidde og være misundelige!

:ups::ups::ups::ups:[/quote]

Jeg er misundelig på jeres regnvejr, jeg vil også have regnvejr :høhø:

Regn - sol - regn - sol - regn - sol

Kattene er temlig forvirrede nu og har valgt at blive indendøre, efter
at have været i pludseligt “styrtebad” flere x i dag :tihi:

Ooooooooog nu vælter det ned her igen :frowning:

Det vælter også ned her i Gilleleje… og misserne sidder ude i løbegården og syntes det er mystisk at regnen slår ned i trapetzpladerne :smiley: :tihi: og nu tordner det også!

Nu har jeg gået i dagevis og ventet på regn, for en times tid siden måtte jeg erkende at hvis mine blomsterkrukker skulle overleve så måtte jeg selv sørge for vandet, og hvad sker der så, mindre en ½ time senere står det i stænger :lynogtorden::lynogtorden:

Jeg har 2 lykkelige ord til jer:
Det udødelige citat fra et af de gyldne Lucky Luke albums:
Il pleut!

Stor, stor Lulu Carabin-hilsen herfra

det TISSER ned!

Hvorfor er der ingen gyserfilm i fjerneren?

Elllsker simpelthent den her slags regnvejr. Får lyst til at drikke varm kakao og spise fødselsdagsboller.

-hopla

Det regner…:danse: Det regner…

Sol og blæsende.

og tordner og lyner!

[quote=Sheer;223947]Hvorfor er der ingen gyserfilm i fjerneren?

Elllsker simpelthent den her slags regnvejr. Får lyst til at drikke varm kakao og spise fødselsdagsboller.

-hopla[/quote]

Her skinner solen pludselig fra en næsten skyfri himmel efter et par timers vedholdende tissen og hyggeligt mørke.

…men jeg har nu alligevel tænkt mig at gå ind og se en gyser som jeg lige har hentet på posthuset imens jeg venter på de to serier jeg skal se i aften :høhø:

Hvilken gyser er det Tina?

Lige nu skinner solen

Solen skinner og det regner. :høhø:

Rogue, en australsk “gyser” om en turistudflugt der strander på en ø i en tidevandsflod - beboet af en mega saltvandskrokodille.

Den var faktisk ret god - og sikke nogle naturoptagelser af Australiens Northern Territory :wehuu:

[quote=Gizzemissen;224116]Rogue, en australsk “gyser” om en turistudflugt der strander på en ø i en tidevandsflod - beboet af en mega saltvandskrokodille.

Den var faktisk ret god - og sikke nogle naturoptagelser af Australiens Northern Territory :wehuu:[/quote]

Uuuuuuf…GYS…-what -what