Januar 2024 - Kattebilleder

Igor ville ikke kunne undvære sine to bedste venner. Han skal altid putte hos en af dem :heart:

22 Synes om

Det forstår jeg godt, for hvem kunne undværer at putte med den blødeste kat

6 Synes om

God weekend til alle kattetosser :heart:

20 Synes om

Så kan du godt stå op!

Desmond :hjerte:

23 Synes om

Tænk, at der er så mange, der ikke bryder sig om sorte katte :heart::heart::heart::heart:

8 Synes om

Gad vide, hvad kattene har sniffet … de fræser rundt … gulv-til-loft kradsetræet var blevet slået fri (heldigvis har jeg sat en ekstra sikring på væggen) og det løse tæppe jeg har på gulvet, er blevet levende … :surrender:

17 Synes om

Det må være noget der er i luften, for du beskriver hvordan mine var igår… der havde vi lavt flyvende misiler og man var ikke i tvivl om når noget blev ramt

8 Synes om

Ja, det forstår jeg i hvert fald ikke :gruble:

…selvom de kan være svære at fotografere.
Jeg har lige gjort forsøget med resten af flokken :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Mitten

Asta

Hun ser næsten altid lidt muggen ud på billeder, men er i virkeligheden altid glad med motoren kørende.

Ella, - hun ville ikke stå stille

Frida får lige lov at komme med :hjerte: Det er dog fra i onsdags.

Hun har fået sin egen stak hynder på spisebordet. Hun forelskede sig i en kasse julepynt, jeg havde stående på bordet, så jeg fandt en erstatning til hende, da den blev fjernet :klappekat:

23 Synes om

Jeg elsker sorte missere :hjertehop:
Så engang et billede af en sort exotic med orange øjne. Det eneste man kunne se på billedet var øjnene og antydningen af munden. Fantastisk billede, det lignede en lille “soot sprite” fra Totoro filmen. :grin:

7 Synes om

Og du tror ikke det har noget med vejret at gøre?
Her er mine også utidige, som konsekvens af at de ikke kan komme ud.

5 Synes om

Det er måske forklaringen på, at sorte katte har kælenavnet “void” (tomrum) på engelsk/amerikansk. Jeg synes, det er ret sødt :lazykitty:

9 Synes om

De har da haft en fest.

Som Line har jeg/vi her i huset også haft fuld galop med hjulspring og næsten parcour, de er crazy :grinning:

4 Synes om

Mine kan jo rende ind og ud som de vil, men de opholder sig måske ikke så længe i haven nu …

3 Synes om

OK Mine får ikke lov til at komme ud . 50cm sne er for dybt for dem.

3 Synes om

Her er der ml. 5-10cm. sne :wink:

3 Synes om

Vi har haft besøg af @Dorthe_R og hun er en frosenpind, så der var ild i brændeovnen … det kan kattene godt lide :fire:

Hun fik også hilst på Donkey, så han findes altså @DorteH :smirk_cat:

14 Synes om

Snyd! :ihhaltsaa:

6 Synes om

Efter en helt igennem fantastisk weekend, er det ekstra fantastisk at slutte af med en arm fuld ren kærlighed :inlove:

19 Synes om

Ja jeg synes også det er nuttet når de kalder dem “Void” på engelsk. Synes desværre bare ikke det klinger så godt på dansk. Jeg kalder dem “Skygge” på dansk i stedet. Det kan også noget.

4 Synes om

Min sorte kaldes også dæmonen :heart::joy:

7 Synes om