Januar tanker

Jeps
Kører på mobilt hotspot, og har rige data til de her få dage, men alligevel.

Spændende hvad de siger i morgen.

Så er der købt feliway til stikkontakt og kaml tabletter. Feliway har jeg prøvet før, men ikke kalm, så det er jeg lidt spændt på.

Og så fik jeg gjort klinikpersonalet klogere, for jeg nævnte at selve den del af feilway man putter i stikkontakten, kan blive for gammel, det var de ikke klar over, men det står faktisk i indlægssedlen.

1 Synes om

:smiley: Har fået ny håndcreme, som Sigga åbenbart synes smager fantastisk :tihi: Så nu får jeg vasket hænder MEGET grundigt hver aften, når jeg er gået i seng - det sidste jeg gør inden er nemlig at give hænderne et godt lag creme. Det er meget hyggeligt, men jeger ikke sikker på at mine tørre hænder får fuldt udbytte af behandlingen på denne måde :smile:

7 Synes om

Det vidste jeg heller ikke. Hvad står der? Hvor gammel er for gammel?
Jeg har også Feliway i stikkontakterne, og har altid troet at jeg bare kunne genbruge de gamle.

så længe den fordamper i normalt tempo tror jeg det er fint…

1 Synes om

nå …men …har længe været plaget af rod i ledninger ved mit overvågningsanlæg og PC…så er der en der, en der, den der er vist nok…osv…så lukkede hele skidtet ned…incl TV og sat…fik ryddet op i alle snore…fik bootet sat fidusen op, HDD recorderen og overvågningen…PC, noway…den nægtede…prøvede at bytte rundt på div USB kabler…lige lidt hjalp det…først da jeg tog en extern HDD fra fik jeg bootet - med fejl i FAT tabellen, tabte klynger og hele svineriet …og nu er jeg traat …og den HDD, den tændte jeg bare da jeg endelig havde gang i skidtet…så var den med omgående…

De kan bruges i seks måneder, så skal de udskiftes.

1 Synes om

De fungerer nu ganske fint også efter 6 måneder - jeg har nogle, som er flere år gamle :slight_smile:

2 Synes om

Dejligt. Jeg formoder dog at der er en grund til at de skriver det, om grunden så blot er at tjene flere penge, skal jeg jo ikke kunne sige. :wink:

Sikkert for at holde deres ryg fri for sagsanlæg :wink:

Det giver også meget god mening :slight_smile:

Jeg har nu gået i skole i små 3 uger :slight_smile: Hold op jeg tror det ender godt :slight_smile:
Jeg kan sagtens mærke at det er mange år siden jeg sidst sad på skolebænken og matematik skal der dælme graves noget langt for at huske :smiley: Men jeg kiler på og lige nu leder jeg efter praktikplads i en enkelt uge.
Jeg tror jeg gerne vil arbejde i det offentlige når engang jeg er færdig. Jeg kan sagtens forestille mig selv på et kommunekontor, en skole eller måske en arbejdsformidling :slight_smile:
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at jeg har truffet et rigtigt godt valg for mig selv :slight_smile:

15 Synes om

Godt at høre, Luise :smiley:

1 Synes om

Godt for dig! Hvad er det du læser til?

Kontormus :slight_smile:

Pyyyh… nu kan jeg ånde lettet op og sove roligt i nat. Min bil lød som en gammel traktor, der sang på sidste vers, da jeg forsøgte at starte den i går. Så den blev sendt med Falck på værksted. I dag ringede mekanikeren, at det ikke så godt ud. Det var tandremmen den var galt med og han vidste ikke om motoren havde taget skade. Men jeg slap med skrækken og en ny tandrem :danse:

6 Synes om

Uhu kontormus og katteopdrætter lyder som en farlig kombination :wink::joy:

1 Synes om

Hvad gør man ikke for de pelsede kræ :grin:

Har lige fået 1 ugers billeder af mine børnebørn. Nui, det er en fin dreng, han har lavet :hjerte:

18 Synes om

#syndformig #ondtafmigselv
Mit fly hjem fra Frankfurt i aftes blev aflyst da det ikke kunne lette fra Bologna pga is og sne.
Jeg er ombooket til et fly der afgår til frokost.
Fint kompensationshotel men øv nu ender jeg med at bruge hele dagen på at rejse.
Lyspunkt er de EUR 250 jeg får i kompensation :wink: