Jeg må vælge navn

Ja, smukt navn - og så bliver hun nok kaldt Pivert :P[/quote]

Enig. Meget sødt navn

Hvad med at sætte pretty sammen med qvickstepp… Pretty Qvickstepp, eller en af de andre danse…

pretty salsa

pretty disco

Hvad med:

Pretty Puschkinia (Libanotica) er latin for Porcelænshyacint, hentyder både til en fin lille glasprinsesse, samt en smuk blomst

eller Pretty Penelopeia, navnet på en nymfe fra de græske oldtider.

Pretty Pegasus - symbol på digternes inspiration

Pretty Pheobe - udtales Foibe. Hun var en de 12 oprindelige titaner desuden er Pheobe også planeten Saturns niendestørste måne

Pretty Pandora - Pandoras æske var den gave som Hermes udstyrede den første kvinde med som en del i Zeus’ plan om, at straffe menneskeheden for at have tilranet sig ilden.

Pretty Priadon - Priadon var gud for frugtbarhed og seksuel lyst i den græske mytologi

Pretty Proserpina - Proserpina var underverdenens gudinde i den romerske mytologi. Hun var datter af Ceres og Jupiter, og blev Plutos hustru.

Pretty Pandia - Personifikation af lyset. Datter er zeus og selene. Hendes skønhed var kendt blandt guderne

Det var lidt historiske navne :smiley:

Private Dancer (Med Tina Turner)
Hilsen Lisbeth

Nogen der ved hvor mange bogstaver jeg må bruge ?

har tænkt mig at hun skal hedde:

Timeless-NL Pirouette Queen of Marbeja.

skal der stå DK bagefter Marbeja ?

Nu har jeg skrevet til opdrætteren, så når hun har talt, så fortæller jeg selvfølgelig navnet, både på katten og på vinderen…

Jeg mener at kunne huske der må være 36 anslag i navnet …Og så skal DK stå foran dit opdrætternavn …Altså DK Marbeja

okay tak Alice

Nå ØV ØV det måtte ikke være så langt, jeg har derfor valgt

Timeless-NL Pearl of DK Marbeja.

Det bliver så Dk Kefir Annette der blev vinder

Anette send mig dit navn og adresse, og farveønske, så laver jeg en seng til dine misser

Til i andre, mange tak fordi i ville lege med

Denne tråd har jeg misset -uha

Men jeg vil da komme med et forslag alligevel, og det er Paso Doble - hvad passer bedre til Tango…og dansen forestiller tyrefægterens røde kappe - og din pige har jo rødt på sig [bigloony]

Eiiiiiiiiiiiiii jubiiiiiiiii -hop

Tak Gitte, men det er desværre for langt…

Timeless-NL Pearl of DK Marbeja.
kan lige gå med 35 anslag.

Jeg forstår ikke hvorfor du SKAL have DK foran Marbeja med…min Korsvik Paypack Of Gidahmir har hverken N med for Norge i stamtavlen ej heller DK for Gidahmir?

Mine killinger fra marts hedder heller ikke DK Gidahmir’s xxxxx men Gidahmir’s xxxxxx

Mange hilsner
Gitte :slight_smile:

Det ved jeg faktisk heller ikke Gitte, jeg ved kun at opdrætteren skrev tilbage at det var for langt, og at det kun måtte være 35 anslag, son du kan læse længere oppe, så skriver opdrætteren, det jeg har sat ind…

Tango hedder sit navn med et E for spanien: Tango De Sierra Segura-E (en asfe tavle) hende her er en CFA

Hej

Jeg ved da ikke er national FIFé regl i Holland at man skal bruge sin landekode i opdrætternavnet… Jeg har haft en import fra Holland og i hendes navn indgik ikke NL, men kan da være opdrætteren vil gøre ekstra opmærksom på nationalitet :?

Hilsner
Charlotte