Jeg skal til samtale!

held og lykke. jeg :kryds::kryds::kryds::kryds: lige på forhånd hvis jeg nu ikke har hænderne fri kl 14.15 i morgen

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Held og lykke med samtalen, håber at du får jobet :kryds: :kryds: :kryds:

Held og lykke - pøj pøj og alt muligt andet…

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Jeg håber sådan du får det…

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Held og lykke.

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Tusind tak allesammen, jeg kan slet ikke tænke på andet, og jeg får snart besøg af bestyrelsen fra NSR, da det er min tur til at være vært for b-mødet denne gang. Håber jeg kan følge ordentlig med i mødet :tihi:

Skidt… den danske skovkatteverden overlever såmænd nok at du til et enkelt møde er lidt ukoncentreret! :slight_smile:

Og selvfølgelig vil jeg da tænke på dig!!! Du fortjener at få det job! :kryds:

Noget helt andet er da også Annie, at nogle sygehuse er gået igang med TGK (talegenkendelse) og så dikterer lægerne jo selv deres journaler, så når det sker skal du ikke længere være en haj ud i det latinske.

Og skal det endelig være, så er latin altså ikke det sværeste. Man kan komme rigtig langt med en kalender fra Sygeplejerskernes fagforening (der er en ordliste i), og ved bare at google. Det har jeg brugt en del i mit seneste job :ok:
Men Karnollesvulst smuttede altså :tihi: Det viste sig at være en kar-nøgle-svulst, så er det lidt lettere at huske ordet hæmangiom :? synes jeg da :slight_smile:

BEST OF LUCK! For kvalifikationerne har du jo :ok:

pøj pøj med jobsamtalen, glæder mig til opdatering i morgen og håber selvfølgelig det er en god en af slagsen.

Held og lykke …:kryds:

Tusind tak allesammen -kramer

Nu kører jeg ud og læsser ungerne af hos min mor, og så drager jeg i god tid ud mod Bispebjerg, så jeg ikke kommer for sent, hvis nu det er svært at finde :slight_smile:

Lover at opdatere hurtigst muligt, men jeg får jo nok ikke svar i dag.

Det gik rigtig godt :ok:

De var smadder søde, og opgaverne lyder også spændende.

Jeg får desværre først svar i morgen, så jeg må sidde på nåle indtil da :tihi:

Du skal så bare have det job, jeg krydser alt hvad jeg kan :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Det bliver en laaaang nat Anni - men jeg håber og krydser fingre for, at du får en positiv besked i morgen.

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ja det tror jeg du har ret i Eva, jeg er allerede enormt rastløs.

Men de virkede positive, og ud fra hvad jeg kunne forstå var der ikke kaldt andre ind til samtale.

Jeg spurgte også hvornår jeg eventuelt skulle starte, og der sagde hun “Kan du mandag?” :smiley:

Hun sagde så at godt nok hastede det, men hvis jeg havde ferie planlagt eller noget i den stil var det ikke noget problem, for selv om jeg kunne starte mandag, ville de ikke kunne nå at få koder til de forskellige systemer til mig.

KRYDSER FINGRE FOR DIG!!!

Det lyder godt Annie, og når de ikke har kaldt andre ind, så får du det da helt sikkert! :smiley:

Ihhh hvor jeg håber du har ret Jane :kryds: :smiley:

Håbe, håbe, håbe…
Det lyder altså positivt!!!

:kryds::kryds::kryds:

-jegerenheks