Juli måneds katte 2025

Vi er lige kommet hjem til dette syn i køkkenvinduet :hjerte:

20 Synes om

Aftens luren

14 Synes om

Det regner, lyner og tordner, og vinduet er på klem, så vi snuser lige til verden.

12 Synes om

Jeg er på vej hjemme fra
En der kom våd ind, og det var min skyld, og kun min

Og hvem stod op 10 min før. For en kunne få helt frisk vand, forkælet slet ikke :rolleyes:
Men denne her kamp, tog jeg ikke her til morgen

Og hvem hjalp lige med alt det ny strøget vasketøj , som jeg ikke lige fik på plads i aftes,
med våd pels, ja det har hun ikke længere nu :white_check_mark:

Undskyld de mange billeder :ups:

18 Synes om

Hvad andet kan man foretage sig i sådan et dumt regnvejr?

15 Synes om

Vaffel er et hængetræ i dag :lazykitty:

22 Synes om

Nøj hans øjne er smukke :smelter:
Det er resten af ham også, men de øjne :hjerte:

9 Synes om

Jeg er ikke ret god til at tage billeder, men denne gang var jeg heldig med lyset, så man virkelig kan se hans flotte grønne øjne :hjerte:

7 Synes om

Hvem er også så forkælet, at få strøget deres overalls?

4 Synes om

Jeg spurgte Mille, der var på vej op i hendes køje om hun skulle op og putte, Tikka troede det var hende jeg snakkede til, så hun lavede sin lille lyd og hoppede ned af hendes køje og kom op til mig i sofaen :smelter:

Tøserne har hver deres køje i kradsetræet, Mille i den øverste og Tikka i den nederste, og Masso har erklæret den lille lænestol for hans :tihi: :hjerte:

15 Synes om

Sikke en smukt billed af dig og Vaffel :star_struck:

Det er næsten intet fra min vasketøj der ikke bliver strøget eller presset inden det kommer på plads, eller ud af huset

4 Synes om

Jeg stryger som udgangspunkt aldrig mit tøj, heller ikke skjorter … de kommer våde på bøjler og så strækker jeg dem så glatte som muligt og lader dem hængetørre …

7 Synes om

Mascot

Lasse

14 Synes om

En heste pisk kan åbenbart godt brugs som katte drillepind, hun fandt selv pisken , skubbet den ud over bord kanten, imens jeg stod og ventede på og blev hentet

20 Synes om

Asmund er goth :hoho:

23 Synes om

Dimmalimm :heart_eyes_cat:

22 Synes om

Hvad med udbryderkongen - er han indenfor hegnet ? :muhaha:

1 Synes om

Ja, det er han … men han er frustreret og sur
Alt i mens han afsøger alle muligheder for at planke den …

9 Synes om

Ah men se ham lige :wehuu:
Balder :lovelove:

24 Synes om

Så sød og smuk :smelter:

2 Synes om