Vi er lige kommet hjem til dette syn i køkkenvinduet
Jeg er på vej hjemme fra
En der kom våd ind, og det var min skyld, og kun min
Og hvem stod op 10 min før. For en kunne få helt frisk vand, forkælet slet ikke
Men denne her kamp, tog jeg ikke her til morgen
Og hvem hjalp lige med alt det ny strøget vasketøj , som jeg ikke lige fik på plads i aftes,
med våd pels, ja det har hun ikke længere nu
Undskyld de mange billeder
Nøj hans øjne er smukke
Det er resten af ham også, men de øjne
Jeg er ikke ret god til at tage billeder, men denne gang var jeg heldig med lyset, så man virkelig kan se hans flotte grønne øjne
Hvem er også så forkælet, at få strøget deres overalls?
Jeg spurgte Mille, der var på vej op i hendes køje om hun skulle op og putte, Tikka troede det var hende jeg snakkede til, så hun lavede sin lille lyd og hoppede ned af hendes køje og kom op til mig i sofaen
Tøserne har hver deres køje i kradsetræet, Mille i den øverste og Tikka i den nederste, og Masso har erklæret den lille lænestol for hans
Sikke en smukt billed af dig og Vaffel
Det er næsten intet fra min vasketøj der ikke bliver strøget eller presset inden det kommer på plads, eller ud af huset
Jeg stryger som udgangspunkt aldrig mit tøj, heller ikke skjorter … de kommer våde på bøjler og så strækker jeg dem så glatte som muligt og lader dem hængetørre …
En heste pisk kan åbenbart godt brugs som katte drillepind, hun fandt selv pisken , skubbet den ud over bord kanten, imens jeg stod og ventede på og blev hentet
Hvad med udbryderkongen - er han indenfor hegnet ?
Ja, det er han … men han er frustreret og sur
Alt i mens han afsøger alle muligheder for at planke den …
Så sød og smuk