Juli måneds katte 2025

Hvorfor kan du ikke uploade videoer?

Fordi jeg ikke har et sted at hoste dem og man kan ikke uploade videoer direkte til kattegale. Jeg bruger ikke sociale medier eller lignende steder hvor jeg kan linke fra. :slightly_smiling_face:

2 Synes om

#kodakmoment :heart:

21 Synes om

Mis blev tvunget ind i det gode vejr der høstes
Men hun har sovet godt her

@Skattekat nu er puden dørmåtte til huset :laughing:

15 Synes om

Jeg burde have taget højere pris for de puder, med alle de anvendelsesmuligheder … :gruble:

6 Synes om

:lovelove:

14 Synes om

Denne video er uploaded direkte til kattegale.dk

Jeg kan se, at formatet nu er .MP4, men jeg kan ikke huske, om jeg uploadede originalfilen, som er .AVI
Det må komme an på en prøve.

4 Synes om

Hvorfor sluttede vi egentlig med “Ugens katte”?
Det var så hyggeligt med mange gode og sjove billeder :joy:

3 Synes om

Tro ikke rigtig der kom så mange til sidst og vi glemte det
Men her efter ferien kunne vi da tage det op igen

Tænker bare mange holder ferie og er meget ude
Jeg vil gerne sætte det igang hvis det er stemning for det
Finder en der lægger ud og hjælpe med "vi " skal huske og stemme

2 Synes om

Hvordan gør man det? For jeg spurgte om det på et tidspunkt og fik at vide jeg ikke kunne sætte videoer direkte ind fra min telefon, men skulle uploade til insta/YouTube/Tumblr/Flickr Eller lignende så jeg kunne linke til den eller embedde den.

1 Synes om

En pige med hendes øh… idiot…

Hardcore racist er hun, så vi venter stadig på at hun ikke hvæser af alt der ikke er masket, men det skal nok komme… vi har god tid og når nattene foregår med ynglins mennesket så haster intet… som det nok kan ses synes de andre hendes hvæs er spild af god tid og nus

at de 2 så minder om hinanden er noget os voksne griner af, for idi ommøblere hver nat, og elsker at smide noget i hendes hoved midt nat for at få nus…
.

Hun er snart udlært mobil telefon bruger

Tapet nedtager og reel handi prinsesse

Men mest af alt len lækker prinsesse, som kræver sin kærlighed

19 Synes om

Jeg går ud fra at det er Idgie?
Hun ser da ud til at få al den kærlighed hun kræver -og fortjener :sparkling_heart:
Er hun Lauras lille skattepige, det ser sådan ud :love:

2 Synes om

Ja det er idgie… laura har længe snakket om hund… det er hun stoppet med, nu snakker hun hele tiden om idi og hendes ideer… så ja hun er lauras højt elskede skat (når hun altså ikke går rundt med lauras højt elskede plastik blomster, får billeder til at ramme lauras hoved eller synes laura skal samle lego klokken 4 om natten… men selv om Laura kalder hende idiot på hendes mest kreative dage, skal Luise nok ikke forvente at Laura vil undvære hende en eneste dag

20 Synes om

Det virker virkelig også til at Idgie har valgt Laura :heart:

6 Synes om

Spurgte hende i dag om jeg ikke måtte få lov til at sove på hendes værelse, men hun mente ikke idgie kunne undvære hende…

Så lige i tiden griner vi ret meget af dem begge to… men ja idgie har valgt. Vi andre kan bruges, men Laura er klart den dejligste

11 Synes om

Du har ret. Jeg har lige tjekket, at filstørrelsen til kattegale.dk må være max. 4 MB.
Den video, jeg uploadede direkte, er MP4-komprimeret - let kvalitetsforringelse,
men meget mindre filstørrelse.
48 sekunder, 3,6 MB. Den originale .AVI fil fylder 41 MB.

4 Synes om

Bare for en ordens skyld er det ikke kun et spørgsmål om teknik. Videoer kræver plads, og det skal “nogen” betale for. Så uanset om det kan eller ikke kan lade sig gøre teknisk, så vil jeg da personligt anbefale, at I benytter jer af de gratis muligheder, der findes på FB, Instagram, Youtube, eller hvad I nu frekventerer.

5 Synes om

Du kan da godt starte konkurrencen, hvis du har et godt emne.
Så må vi se, om der kommer nogen billeder - ellers var det da et forsøg værd. :wink:

2 Synes om

Jeg frekventerer bare ikke nogen af de steder længere, fordi de er dårlige for min psyke og stjæler for meget af min tid. Men det er forståeligt at I ikke ønsker videoer hostet direkte herinde, helt bestemt. :slightly_smiling_face:
Jeg nøjes bare med billeder :ok:

5 Synes om

Søndags formiddag lur

12 Synes om