Jeg håber da ikke at hun har nævnt at hun kender mig …
Nej, for så bliver hun jo nok ikke lukket ud af færgen. Den bilvask du brugte fungere stadig ikke -høhø
-what-what-what
Tak for alt, Mona-pige…
Jeg håber, at du kan vænne dig til et liv i skyggen.
-jailjail
Nu ved jeg godt jeg er mere en almindelig nysgerrig, men jeg bliver nødt til at vide om det er Mols linien i skal sejle med?
Min datter fører nemlig tilsyn med rengøringen på disse færger og selv har hun noget fast rengøring på den af dem, der hedder Max.
Så hvis i møder en lille pige på ca 1,50m, der er lyshåret , hedder Conny og som farer rundt som eh hvid tornado, så er det min datter.
Knus Elin
-kaisålæredet
Jeg er oz født nysgerrig, så jeg håber at Mona snart løfter sløret for hvem der skal have en ny kat.
-felixsylvester
Kan det virkelig tage så mange timer at køre til Jylland og hjem igen ???
-olding Husk på - Mona, er en fin dame -fin, som ikke sådan racer af sted …og da slet ikke, hvis hun har dyrbar last med hjem
Jeg kan sagtens vente, til hun selv kommer på banen :fløjte:
-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester
[quote=Charlotte Oeh.;182421]-olding Husk på - Mona, er en fin dame -fin, som ikke sådan racer af sted …og da slet ikke, hvis hun har dyrbar last med hjem
Jeg kan sagtens vente, til hun selv kommer på banen :fløjte:
-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester[/quote]
Ja, jeg er sikker på at Mona kører fornuftigt - men JEG kan snart ikke vente længere…
Ja, jeg er sikker på at Mona kører fornuftigt - men JEG kan snart ikke vente længere…
[/quote]
Men enig - det er en pine uden lige. Det bliver en laaaaang nat.
Vi må fortælle Mona, at der vel også findes internet-cafeer “over there”
[quote=Charlotte Oeh.;182427]Men enig - det er en pine uden lige. Det bliver en laaaaang nat.
Vi må fortælle Mona, at der vel også findes internet-cafeer “over there” [/quote]
:lys-ide::lys-ide:
Åååårh, hvorfor tænkte vi da ikke på det noget før… eller oz kunne hun da i det mindste have købt sig en bærbar…
:klapper:
den gode mona er squ nok kidnappet af en grum bondetampsjyde med høtyv og skoda med trailer
-what-what-what
SAY NO MORE !!!
Therese slap dog af -høhø
Hun sidder da bare i detentionen fordi hun har forsøgt at smugle dyrebare ting med ud af Danmark til øerne -høhø
[quote=birtheras;182483]Therese slap dog af -høhø
Hun sidder da bare i detentionen fordi hun har forsøgt at smugle dyrebare ting med ud af Danmark til øerne -høhø[/quote]
Nååååårh ja… eller oz er hun taget på kroophold derovre…hun kan jo godt lide at danse - så måske er hun faldet ind et sted med træskodans…