Kattebilleder - april 2021

Påskesøndag- morgen hygge i sengen- med Fiona dejlige mis på maven . Vi flytter i august til nyt- også katte venligt sted. Taknemmelig. :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Havde gået rundt ude i haven og frøs ret meget.
Så under tæppet og en kop varm te.

Det tog de to kælepotter som en opfordring :wink:

13 Synes om

Er det flere eller en meget farverig quilt?

Det er mit første quilt projekt fra ca 2002.
Det er et dobbelt sengetæppe ca. 2,4m*2,4 m.
Der er 144 bloks og hver er lavet af 13 strimler stof, regn selv efter antallet af stofstykker :wink: Det er en regnbue og i log cabin. Håndquiltet selvfølgelig.

Kan jo ligeså godt starte med de store projekter :wink:

18 Synes om

Hvor er det flot :heart_eyes:

Jeg er især vild med 3D effekten midt på :hoho:

4 Synes om

Wauw :thumbup:

Det er det sværeste enkelt element… Især at få til at sidde fast… :slem:

4 Synes om

Sikke en stykke flot håndarbejde, det er du virkelig dygtig til. Hold da op :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

Beimis er blevet en stor killing i dag. :denmark:
Må indrømme jeg ikke helt har styr på hvornår beimis blev født, udover det var en gang i påsken, så det er beimis fødselsdag når det er påske. :see_no_evil:

(Ja beimis’s mor var en tilløbet halv vild kat, som havde boet i laden i den del år, som så var blevet så kælen man kunne stryge den kort over ryggen ved fodring tid. )

Beimis har været lille killing, så blev det killing, men nu syndes jeg vi har nået til stor killing.

Lige nu hygger beimis sig med og ligge på min ryg :smiling_face_with_three_hearts: og jeg nyder det også, den stille spinden. Og savlende ned om nakken :stuck_out_tongue: på mig
Ville så gerne have taget en flot billede i dag, det var så det bedste der kunne fremvises i dag :woozy_face:
Med venlig hilsen beimis ejer

19 Synes om

Ingen tvivl om at her har vi en kat med en meget stor personlighed. Sikke et blik :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Tillykke :flag: med fødselsdagen, Beimis. :smiley:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Tillykke til den smukke påskekat Beimis

:tillykke: :tillykke: :tillykke:

1 Synes om

Tillykke Beimis :flag: :tillykke:

1 Synes om

:tillykke: :flag: :tillykke: :flag:

Tillykke til Beimis med fødselsdagen i påsken :hjerte:

1 Synes om

Her sner det, hagler, er gråvejrer eller solskin og det blæser meget eller lidt. Lasse og Mascot er stikker lige snuderne ud for at se på.

10 Synes om

Et af de sjældne billeder :crazy_face: Fiona og Alfred elsker ikke hinanden selvom de ER helsøskende… :sweat_smile:

22 Synes om

Maizie nyder solen (når den endelig skinner)

Livet er godt :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Hvor er hun dejlig :love:

2 Synes om

Tak :smile_cat::two_hearts: