Jeg skulle hilse fra Robin og Elias og sige, at de nok skal ødelægge det, der skal ødelægges her i hjemmet, så du må godt beholde dine hærgende katte hos dig selv!
I dag fejrer vores dronning Caithlin sin 15 års fødselsdag - så smuk om altid og i strålende form.
Dushara Cathal Caithlin, 04.12.2022.
Tillykke til dronningen med de 15 år - smuk er hun jo
Jeg synes ikke hun virker særlig begejstret for sin fine gave ?
Tillykke til Caithlin
Tillykke til smukke Caithlin. 15 år er en flot alder, håber hun får mange år endnu
Et stort tillykke til Dronning Caithli med de 15 år håber der er mange fødselsdage endnu. Hvor ser hun ung ud
og hvor er i heldige, Dronning valgt og bo hos jer
åh den lyd, den er fantastisk
, det må være kattens svar på og trykke boble plast ud
Og ansigt udtrykket
Med venlig hilsen
Tillykke til dronningen af Høje Taastrup
Tillykke til smukke Caithlin
Tillykke til hendes Majestæt, smukke dronning Caithlin med de 15 år
Tillykke med og til Caithlin - den ukronede smaragddronning
Aslan har været ret interesseret i Simbas gåture, så tænkte at putte Brownies sele på Aslan og tage ham med ud…
Aslan syntes selen var okay, men VEJRET Jeg havde glemt han ikke har følt kulde før
Simba var utilfreds med at Aslan sad stille så måtte bære Aslan på noget af turen
Nam-nam! Marie er en tørkost-kat, og her har hun på en eller anden måde overbevist “nogen” om at få en lille håndfuld killingefoder serveret lige midt på spisebordet…
Lathania med det bebrejdende blik - jeg vil altså gerne ud i haven og lege med alle de pippere jeg kan se dernede på plænen
Skal lige konferere med Manse - men den frister sgu’…