Kattebilleder December

:hoho:

9 Synes om

Jeg skulle hilse fra Robin og Elias og sige, at de nok skal ødelægge det, der skal ødelægges her i hjemmet, så du må godt beholde dine hærgende katte hos dig selv!

:grin: :grin: :grin:

4 Synes om

I dag fejrer vores dronning Caithlin sin 15 års fødselsdag - så smuk om altid og i strålende form. :smiley:

Dushara Cathal Caithlin, 04.12.2022.

24 Synes om

Tillykke til dronningen med de 15 år - smuk er hun jo :heart_eyes:

Jeg synes ikke hun virker særlig begejstret for sin fine gave ? :s:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Tillykke til Caithlin :tillykke:

1 Synes om

Tillykke til smukke Caithlin. 15 år er en flot alder, håber hun får mange år endnu :hjerte:
:tillykke:

1 Synes om

Et stort tillykke til Dronning Caithli med de 15 år :flag: håber der er mange fødselsdage endnu. Hvor ser hun ung ud :blush: og hvor er i heldige, Dronning valgt og bo hos jer

1 Synes om

:joy: åh den lyd, den er fantastisk :smiley:, det må være kattens svar på og trykke boble plast ud :crazy_face:
Og ansigt udtrykket :joy:

Med venlig hilsen

Tillykke til dronningen af Høje Taastrup :denmark: :denmark: :denmark:

1 Synes om

Tillykke til smukke Caithlin :flag: :flag:

1 Synes om

Tillykke til hendes Majestæt, smukke dronning Caithlin med de 15 år

:tillykke: :flag: :tillykke:

1 Synes om

Tillykke med og til Caithlin - den ukronede smaragddronning :flag:

1 Synes om

Lasse

Mascot

Mercedes

15 Synes om

Vaffel nyder der er varme i radiatorerne på sådan en kold dag :hjerte:

15 Synes om

Aslan har været ret interesseret i Simbas gåture, så tænkte at putte Brownies sele på Aslan og tage ham med ud…

Aslan syntes selen var okay, men VEJRET :fryser: Jeg havde glemt han ikke har følt kulde før :grin:

Simba var utilfreds med at Aslan sad stille :venter: så måtte bære Aslan på noget af turen :smiley:

16 Synes om

Nam-nam! Marie er en tørkost-kat, og her har hun på en eller anden måde overbevist “nogen” om at få en lille håndfuld killingefoder serveret lige midt på spisebordet… :engel:

24 Synes om

Lathania med det bebrejdende blik - jeg vil altså gerne ud i haven og lege med alle de pippere jeg kan se dernede på plænen

22 Synes om

Julegave bortgives. Beklager indpakningen :smile: :christmas_tree:

17 Synes om

Skal lige konferere med Manse - men den frister sgu’… :thinking: :smirk_cat: :see_no_evil: :wink:

6 Synes om