Kattebilleder - februar '21

Tusind tak :cat2::two_hearts::hugs::smiling_face_with_three_hearts::cat:
Jeg kan godt se at det er sådan en god forum. Glæder mig at at skrive mere herinde.

2 Synes om

FORÅRSFORNEMMELSER i dag. :hugs:

19 Synes om

Loverboy har nedlagt arbejdet og er gået i hi - flad som en pandekage

20 Synes om

Jeg har lige hentet noget hos en privat sælger og hun havde denne lækre tigermis :heart_eyes_cat:

20 Synes om


Yoyos fortrukne Sovested… en af ungernes stole… hvorfor købe kattesenge? :grin:

14 Synes om

Hun er så svær at tage billeder af. Det her er lykkedes nogenlunde, og nej, jeg er ikke fotonørd som en del af jer herinde, så der bliver bare knipset løs og håbet på det bedste. For kræet gider jo heller ikke kigge ind i kameraet :see_no_evil: :sweat_smile:

16 Synes om

M og Kisser :heart: Vi var hurtig lige ude og smide majs ud til vores høns.

20 Synes om

Dukkede den anden huskat aldrig op igen?

Nej Una kom ikke hjem igen. :pleading_face:

1 Synes om

Når man har store katte som Joy og Alexander, så er gardiner helt uden betydning :wink:

16 Synes om

Godmorgen :sun_with_face:

20 Synes om

I dag var det varmt nok til, at Finn vovede sig ud i haven.

21 Synes om

Hun er bare SMUK! :inlove: Ligner min første huskat helt vildt (bortset fra at hun ikke er tortie), deres hovedform og udtryk ligner meget

1 Synes om

Hun er så skøn og nogle gange glemmer jeg faktisk hvor vild hun var da vi fik hende :sweat_smile::grimacing: i forhold til hvor mega sød hun er nu! Er så glad for vi gav hende en chance :heart:

8 Synes om

Ponyo slikker på alt og alle :sweat_smile: mine arme er næsten ét stort sår så jeg nyder når hun vasker hunden lidt i stedet :joy:
Hun ligner sin mormor med det at uddele masser af kys/vask til alle i huset.

11 Synes om

BURDE ligge i “Billeder uden kat”!! Møgkræet kom til at kede sig, fandt lige et lillebitte smuthul øverst på hegnet, som Claus allerede har lukket. Det udløste en del legen tag-fat på den ene side af huset, inden det lykkedes at få styr på udbryderkongen igen! Møgdyr…! Han har ellers pænt gået i løbegården de sidste dage og vænnet sig til længere og længere ture - men idag blev det så for kedeligt. Sprællemand :yikes: :slem:

18 Synes om

Misty og Maizie nyder livet :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Hmm tror snart der kommer meget frost eller sne…
Det er vist koldt idag

14 Synes om


Butters aka Basil =Kinderæg = :monkey: , båthorn og hullemaskine :muhaha:

20 Synes om

Det er god humor at der på det hullede papir står: kan jeg fortryde købet :joy::joy:

5 Synes om