Kattebilleder - februar '23

Bastian, Lene og jeg havde en herlig søndag på Racekattens udstilling i Hedehusene, hvor vores store dreng vandt Bedste Huskat to gange hos dommerne Sebastian Pruchniak og Glenn Sjöbom. Det var første udstilling siden 2019, men han var bare totalt cool og nød at blive beundret og kælet af nye og gamle venner. :slight_smile:

Vi fik ham jo fra Dyreværnet som 5-årig, og han har da bare været en fantastisk reklame for at adoptere voksne katte… :thumbup:

Bastian med Lene, 05.02.2023

Hos Sebastian Pruchniak og Glenn Sjöbom, 05.02.2023

Bastian med crew, 05.02.2023. Foto: Ghita Katz Olsen.

25 Synes om

Et stort tillykke: :flag: med resultatet Bastian :blush: så flot du er :star_struck:
Og et stort tillykke :flag: til dig @FinnFrode og Lene med jeres dejlige Bastian :blush:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Misse pigerne har fået en ny tunnel. De bruger den hver dag :grin:

10 Synes om

Så er vi klar til næste TICA udstilling, udstyr godkendt :smirk:

19 Synes om

Hvordan foregår sådan noget TICA? Min datter og jeg ville så gerne ud og kigge. Betaler man for at stille op? Og hvad vinder man? Tænker det kunne være så hyggeligt at kigge med når nu vi begge er bidt af en gal kat :smile::heart:

Jeg ville egentlig gerne i seng.

Men Aslan plejer ikke at være SÅ kælen :smiley:

11 Synes om

Prøv og kig i den kategori der hedder katteudstilling her på forum. Der ligger en forholdsvis ny tråd om Fife udstilling vs TICA.

Ellers så spørg igen :blush:, evt i den tråd

Så blev det weekend og så skal der puttes :smile:

17 Synes om

Så er det fældetid. Lithias bidrag til foring af fuglenes reder… og hun har stadigvæk masser af pels, nu gad vi bare ikke mere børsteri idag . Den lille bunke er hvad jeg kunne få af Lee.

12 Synes om

Smukke Shannon :heart:

21 Synes om

Tid til afslapning :hjerte:

15 Synes om

:smelter:

Smukke æseldyr :smiling_face_with_three_hearts:

26 Synes om

Nå, æslet dukkede frem efter at den slemme gæst var gået … :wink:

6 Synes om

Ja, men ikke med det samme … og han var meget på vagt over for mig hele aftenen :face_with_spiral_eyes:

2 Synes om

Nå, jeg havde tænkt mig at sætte et billede op men kan ikke finde ud af det :smiling_face_with_tear:

3 Synes om

Søde godmodige Vaffel :hjerte:

15 Synes om

Smuk er han jo også :sparkling_heart:

2 Synes om

Det synes jeg også. Han er ikke den klogeste kat i verden, men han er elskelig og sød :heart:

5 Synes om

Dejlige Vaffel :blush: :star_struck:

Med venlig hilsen