Kattebilleder i august 2021

Dykkerbriller er det magiske ord her :slightly_smiling_face: Malte tog brusebad med dykkerbriller til han var 10 :smile:

6 Synes om

:grin: Naaaah - det smarte ørevoks er vat, så det ville nok blive træls :grin:

2 Synes om

Fornøjet mig med 7 :07 min. herlige smil over dejlige katte i aftes.

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om


Jeg fik dette minde idag :heart:
Han er stadigvæk meget savnet af os alle. Især Sarah. Hun har billeder stående af han :heart:

14 Synes om

Afslapning på højt plan

15 Synes om

Fik skudt en video af killingerne under leg i går, og selvfølgelig af de andre der også ville være med

13 Synes om

Alle på terrassen, Alfred i hjørnet, her i vores nye hjem. Dyrene er faldet så godt til. Det er så dejligt. :dog2::cat2::cat2:

20 Synes om

Hvor ser det skønt ud :smiley: :smiley:

1 Synes om

Ja alle de bekymringer jeg havde om det med dyrene her, de er foreløbig blevet gjort til skamme. :smiling_face_with_three_hearts:

6 Synes om

Og sikke en dejlig udsigt - både den korte og den lange… :cat2: :deciduous_tree: :wink:

4 Synes om

Kan kun stemme I koret hvor ser det dejligt ud og hvor lyder det dejligt dine bekymring med dyrene, er gjort til skamme

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Selvfølgelig overvejer jeg da ikke at hoppe på bordet tsk tsk :woman_shrugging:

17 Synes om

Den strandede hval bliver udnyttet til fulde :tihi:

23 Synes om

Hun kom med det samme jeg satte mig i stolen. Efter at have været på arbejde i 5,5 time. Jeg var savnet… kan jeg egentlig også godt forstå, når de andre i huset ikke har givet hende morgenmad, så ville jeg også være skuffet. Så var det godt mor kom hjem og gav hende noget… :grinning:

18 Synes om

Hvad kan jeg hjælpe med? :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags, 05.08.2021.

20 Synes om

Totalt kollapset kat

19 Synes om

Beimis fik lov og lægge sig i ny vasket tæpper


Den 7/ 8 2021

Med venlig hilsen beimis ejer

21 Synes om

Hvor ser han sød ud, den lille Beimis :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Tak :blush:. Men lille og lille,det koster og være på ferie han har taget lidt på, jo ved godt han tabte sig den føste uge. Men det har han fundet igen samt lidt mere :laughing:

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

Når jeg strækker mig sådan, kan man slet ikke se at jeg er “lidt” for tyk, vel?

billede

19 Synes om