Kattebilleder i december

Hvornår kommer maden

18 Synes om

Når det er koldt og vådt udenfor, kan man da bare se fugle på Flickr… :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, 13.12.2018

20 Synes om

Laban var med til julefrokost i går … han var ubestridt den flotteste og den mest intelligente fyr på stedet :grin:

26 Synes om

No offense, Laban - men til en julefrokost, var det vel nærmest en walk over…? :sunglasses:

2 Synes om

Og største delen kører MC og går med læderveste … need I say more? :hoho:

Har du fået rygmærke - eller er du bare supporter…? :thinking:

Ingen af delene … det var ikke jeg, der sammensatte gæstelisten :cool:

Så var det sgu’ da heldigt, at Laban også var inviteret… :yum:

3 Synes om

Det er hårdt at være på hobbyudstilling idag. Hilsen Guliver

23 Synes om

ZigOgZag har overtaget sengen.
Theodoristen lå der først så kom det lille Alexander myr og fandt sig en lun plads…

23 Synes om

Hippy har fået klippet kløer idag, det er noget af et projekt, for det VIL hun bare ikke så vi var nødt til at tage et håndklæde til hjælp… også troede hun at hun skulle have piller… og gemmer hovedet, det så altså lidt sødt ud.

Nb!! Både mennesker og kat overlevede uden nogen men !! :blush::wink:

20 Synes om

Det var smart at bruge et håndklæde. Det har altid været en kamp at få klippet Fridas kløer. Så en holder og en klipper her. :tankekitty:

Jeg vil sige det sådan at hvis ikke vi gjorde det med et håndklæde, så er det farligt for alle involverede, for hun vil vitterlig ikke. Hun er fuldstændig umulig. Til gengæld er hun god igen meget hurtigt, fordi der selvfølgelig er rigelige belønninger bagefter. Men kløer skal man altså have klippet når man hænger fast.

Hippy er i den grad en hystade sammenlignet med de 3 andre piger jeg har. Jeg er bare glad for at manden gider hjælpe med at holde hende :slight_smile:

1 Synes om

Sådan er nogen bare…

Her har vi opgivet selv at klippe kløer på Louis, så det står dyrlægen + assistent + Rune for… Han er god igen samme sekund, som klosaksen er væk :smirk:

3 Synes om

Mascot’s ynglingsplads når jeg læser

Mercedes, hun gad ikke lige det med at posere

Lasse er gået om kuld, det er nu også lidt hårdt at være lidt for rund

18 Synes om

Jeg ved ikke om jeg skal forsøge at lære Alexander hvordan det er nemmest at drikke fra fontænen - lige nu er det ikke den nemmeste måde han vælger, men sikkert den sjoveste :joy:

20 Synes om

Fælles hygge i kravlegården :yum:

27 Synes om

Sigga har fået julegave fra mit arbejde.

Den passer lige :thumbup:

22 Synes om

11 år og stadig en af de smukkeste Somalipiger i hele verden… :hjerte:


Dushara Cathal Caithlin, 20.08.2018

33 Synes om

Hippie Hans :kissing_heart:

27 Synes om