Kattebilleder i december

ChiCha’s Bacchus Boom den lille killing… Han blev udstillingens længste kat og ja han var killing i lørdags, skal så siges at det var sidste dag han kunne stille op som killing.

16 Synes om

Tror nok disse tunneller er tiltænkt killinger, men også store 4 års gamle killinger syntes de er sjove. Den er så bare fyldt lidt mere op når det store pelsmonster aka Theodoristen får sin krop mast derind… Ser en anelse sjovt ud når han skal derind, lige lidt nok plads…

17 Synes om

Luksusdyr 1 og 2 - eller var det B1 og B2? :hoho:
Den store hundekurv er blevet “foret” med både madras og lammeskind, det var lige sagen for både breton og burmeseren :smiley:

28 Synes om

Lille nyopereret Finn her i formiddags, hvor han var kæk på morfin, og meget, meget glad for at være hjemme. :smiley:

25 Synes om

Vanderbilt, 8 mdr. gammel. Han er en go´ dreng! Få øjeblikke senere skvattede han godt nok ned fra bordet og rullede rundt på gulvet :rolleyes:, men genvandt da sin værdighed til sidst :slight_smile:

27 Synes om

Søde kærlige Joy og hendes hyggepude :wink:

18 Synes om

Kan faktisk ikke huske, om jeg har vist min russiske prins Pestilensen herinde, så her er ham

Og her er et billed af min norske prinsesse Bree, som Luise har taget til mig i Vamdrup

22 Synes om

Mascot og Lasse

20 Synes om

My one and only Fritzz :hjerte:

21 Synes om

Jeppe synes ikke det var stå op tid, da jeg i morges opgav at sove mere allerede inden klokken var 5.00 :tihi:

25 Synes om

Patienten. Her på Knud. :smiley:

21 Synes om

Hjemlig hygge…:hjerte::hjerte:


Dushara Cathal Caithlin & Dushara Tatters and Rags, 03.12.2019.

20 Synes om

Meser, i sofaen

25 Synes om

Frida 2002 :heart_eyes: sidder og ser gamle billeder af hende.

29 Synes om

Hun var lige så smuk dengang… :heart:

3 Synes om

Hør hov hvad er det for en kat hos jer?

1 Synes om

En colorpoint-brite? :heart_eyes_cat:

Fotomodellen Knud

19 Synes om

Altså blåmaskede siamesere :smelter:

1 Synes om

Medmindre der er total filter for min øjne, vil jeg mene, at det er en lækker burmeser :wink:

3 Synes om