Kattebilleder i februar

Det er en længere historie, som involverer flere katte og ikke er helt slut endnu, så den må du have til gode :slight_smile:

1 Synes om

Chip: ‘Hold afstand din lille rocker, dette er min borg’.

Fiona: ‘Helt ærlig jeg kigger kun’

Birgit: ja, right… :joy:

19 Synes om

Hvor ser det godt ud med stativ og hylder med gode lege og klatremuliheder :grin:

3 Synes om

Jeppe er blevet en værre hygge fis efter vi er flyttet :hjerte:

21 Synes om

Jeg fik taget nogle billeder af Kolbjørn i dag til hans opdrætter. I får lige et også:

20 Synes om

Bastian - Racekattens Top Huskat for andet år i træk. :slight_smile:


Ejby, Ll.Skensved, 11.02.2018

22 Synes om

Ventetiden i går var lang og tænkte jeg ville tage billeder af legetøjskuldet, da det var sidste chance. Brio flytter i dag, men nej Hama vil så absolut ikke, hun hader en drillepind med kokke på, mens de 3 andre syntes dem uden er død kedelig og går, så det blev kun til det ene billede. men jeg fik nogle fine billeder af dem alene.

14 Synes om

Wow - en statelig herre! :heart:

1 Synes om

Michelin - eller bare ganske almindelige line-kokke? :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Dam :joy::joy: Jeg staver som r… og nøgler :joy::joy::joy: eller også glemte jeg et bogstav, det er vist meget godt jeg er startet i 1. klasse igen :joy::joy:

3 Synes om

Ja, jeg fangede ham lige i et heldigt øjeblik. Her ser han mere bøvet ud:

19 Synes om

Men stadigvæk dejlig. :hjerte:

3 Synes om

Hvis jeg havde troet, det var, fordi du ikke kunne stave, kunne jeg aldrig have fundet på at drille dig :slight_smile:

Men eftersom jeg er ret sikker på, du godt kan stave til klokke, kunne jeg bare ikke lige modstå fristelsen :slight_smile:

1 Synes om

Den venskablige drilleri her er på katteglade er jo det der gør vi har så skønt et forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg har generelt for travlt når jeg skriver, derfor så mange stavebøffer :joy:

2 Synes om

Det er ikke nemt at hænge håndklæder op efter badet i det her hus :tihi:

15 Synes om

Hej Sovetrynen
Kan du så åbne døren til badeværelset så jeg kan inspicere og sikre at det ikke er farligt for dig at gå derud…

18 Synes om

AHA - Så forstår jeg bedre, hvorfor den bregne er begyndt at se så sølle ud :lys_ide:

21 Synes om

Sammen i den store seng…:hjerte:


Caithlin, Rags & Bastian, 16.02.2018

21 Synes om

Jeg smelter :love:
De to er et langt bedre match end jeg havde forestillet mig :hjerte:
(Hvis man overhovedet kan se at der er to :hoho: )

20 Synes om

Lidt nemmere at se her :smil: Undskyld jeg tæppebomber, men se dem lige :smelter:

19 Synes om