Kattebilleder i Juli 2022

Ja hun er meget flot :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det var da vist en jysk underdrivelse? Hun ser strålende ud - så smuk. :hjerte:

1 Synes om

3 på stribe

Sloggi er bordpynt i stedet for

12 Synes om

Undskyld er det bare mig @Jeanette , men de to røde. For mig at se er de meget forskellige, passer det eller jeg trænger til nye briller

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ja jeg er enig med dig om hende, ja jo fik mig udtryk på rigtig jysk :ups: :ups:

Med venlig hilsen

De er så dejlige alle 4 - egentlig utroligt at killinger fra samme kuld kan være så forskellige :grin:

1 Synes om

Du har helt ret, de er meget forskellige. Hende længst til venstre er rød sølvblotched samt korthåret og den er er rød blotched (måske med hvide poter) samt hun er langhåret.
Både det at de er langhåret/korthåret giver et andet udseende, men det gør det også at de er med og uden sølv

1 Synes om

Men du er jo også jyde - i modsætning til @FinnFrode :slight_smile:

4 Synes om

Jeg er da halvt vendelbo - og det er ikke den ringeste halvdel… :wink:

8 Synes om

Ja, af en eller anden grund lægger vi halvjyder stor vægt på den del af vores afstamning :grin:

7 Synes om

Det afspejler trods alt en stor portion fornuft :sunglasses::joy:

7 Synes om

De billeder du lagde op, og jeg rigtig kunne se forskellen, på de 4 katte, (dejlige katte billeder forøvrigt :blush:)
De er virkelig så lærerigt for mig, som vil gerne lære og forstå katte verden. Når jeg får forklaring på det.
Nok mere end man lige tro.
At så det tager lang tid for mig og få det til og sidde fast i hovedet, er jo en hel anden sag :crazy_face:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg lært selv en stor del af det grundlæggende inden for farver og flere andre ting ved opdræt her på kattegale inden jeg startede med at opdrætte og udstille. Så forstår til fulde alle dine spørgsmål og ønske om at blive klædt ordentlig på, inden du springer ud i det.

2 Synes om

Hvis det var mine Sloggi, ville jeg lægge dem i klorinbad … :flojte:

9 Synes om

@Skattekat :klappe:

2 Synes om

Billeder af @Dorthe_R’s Øyvind og den lille lækre stumphale, Yuri …
https://www.instagram.com/p/CgMqXjPIy4M/
https://www.instagram.com/p/CgMsVZhITMo/

6 Synes om

Aftenbilleder af de øvrige tre katte:

Igor :heart:

Gisle :heart:

Kolbjørn :heart:

15 Synes om

Nu ingen frækhedder :lol:

Lækre mislinger @Dorthe_R har :smelter:

Hvor er dine katte smukke :smelter:

5 Synes om

Er der ikke et par af smuksakkerne der kan føres tilbage til dig Jeanette? :tihi:

1 Synes om

Fy! Hun er lige en tortie efter mit :sparkling_heart:

5 Synes om