Kattebilleder i Juli 2022

Jeg forstår ikke, hvordan den killing på billedet skulle vise, hvad de mener er brindle :see_no_evil: De snakker om tynde striber, men det har den da ikke :thinking:

1 Synes om

I praksis ser de i færreste stribede ud - et par eksempler:

1 Synes om

Jeg tænker det heller ikke som striber hos andre dyr, men når de beskriver det som tynde striber, så ville jeg forvente et dyr med tynde striber :slight_smile:

@Eva_K er det ikke uklar/uens farve i striberne hos europeer, du kalder brindle? :gruble:

1 Synes om

:smile: de to-farvede er også nærmest i camouflage når farver er meget blandede.

De tre-farvede er min favorit :heart:

10 Synes om

Jeg/Man kalder det brindle når katten har agouti/stribede hår i de områder hvor katten kun burde have non-agouti/ensfarvede hår :smil:

Som fx her i FIFes generelle standard

2 Synes om

Jeg synes nok, det ikke var nyt for mig at høre om :sweat_smile:

Min bedste ven har stjålet min kone…

Dushara Tatters and Rags, 11.07.2022.

21 Synes om

Og hun ser ikke engang ud til at have noget imod det :uha: :slight_smile:

3 Synes om

I ly for regnen :umbrella:

14 Synes om

Tiden flyver og det er idag 3 år siden puflingerne blev født. :smiley_cat::smile_cat::heart_eyes_cat::smirk_cat::kissing_cat::joy_cat:

Jeg prøvede at tage fødselsdagsbilleder af Chardonnay og hans gode ven “Pind” :person_facepalming::person_shrugging:

20 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

De starter tidligt…

16 Synes om

Et stort tillykke :flag: , med de 3 år Chardonnay, sikke dog nogle fantastiske billeder :blush: svært og vælge, men den sidste tro jeg alligevel er den bedste :star_struck:

Med venlig hilsen

1 Synes om

De små, som ikke er så små mere, 6 måneder

Liberty

Lee

20 Synes om

@Vipstosen hvad har Liberty stukket sin næse i ?
Måske noget der slet ikke vedkom ham :tihi:

1 Synes om

Tillykke til Chardonnay :denmark:

1 Synes om

Hun (det er et tøspigebarn :wink: ) har 100 % stukket næsen i noget der ikke vedkom hende :joy:
Aldrig nogensinde har jeg haft en orientaler der var SÅ pilpotet som hende… det er ligefør det har været under overvejelse om jeg magtede at lade hende blive boende for hun er meget geskæftig… også for meget! :joy:

8 Synes om

Af hjertet tak :heart_eyes_cat:

Min lille, skravlede hittekilling er nu en stor og smuk hittekilling.

Han er fuld af spilopper og ballade og lyder fortsat som en hel flok elefanter, når han kommer galopperende :two_hearts: Jeg er meget glad for jeg fandt ham og endnu mere glad for han blev.

20 Synes om

Hvor er du heldig har fandt dig :blush:. Og sikke han vokser :blush:

Med venlig hilsen

3 Synes om