Kattebilleder i marts

I dag var fælles minder om Otto og Hugo :sweat_smile:

19 Synes om

Toth flygter ikke altid længere lige så snart han ser Emma :smiling_face_with_three_hearts:. Hun vil dog rigtig gerne kysse på ham hele tiden og DET gider han ikke :hoho:

18 Synes om

Jeg har fået nyt “legetøj” et kamera, så jeg kan logge ind og se hvad Simba laver :smiley:

Jeg stiller den til at filme ind i reolen når jeg ikke bruger den, Simba syntes den er lidt mærkelig (den siger en lille summelyd når den drejer…

Jeg er ved at teste den, og Simba kan åbenbart selv sætte den til nightvision :smiley:

Man kan også tale igennem den, så glæder mig lidt til at kunne teste den for alvor :smiley:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159658395023334&id=633223333

6 Synes om

Kattene er yderst tilfredse med, at min storesøsters hunde ikke gad den hule, hun havde købt til dem :hjerte: Dog er kattene enige om, at selvom der er plads, så er der ikke plads til dem begge = jeg er knap så begejstret når de som i nat, begynder at være uenige om, hvem der skal sove i den :joy:

11 Synes om

Det kan godt være @Dorthe_R har fået en nuttet stribedreng, men jeg har Spotty :heart_eyes:

23 Synes om

Åh det blik der :smelter:

3 Synes om

Efter 4½ uge uden udeadgang er der i dag blevet lukket op igen.
Jeg forudser trætte katte i aften…

18 Synes om

:hjerte:

16 Synes om

@Jeanette Simba siger i øvrigt mange tak for kassen :smiley:

9 Synes om

Her hjemme laver nogen selv hullerne :woozy_face:

12 Synes om

Fodrer du aldrig dine katte?

Her har jeg måtte købe mig en plastik kasse for at sikre mine garn fisk, da en i huset (dimsen på første billede) elsker at kradse i pap :joy:

Garn fisk hedder vist egentlig garn vindsler, men de ligner fisk og jeg vikler mit garn rundt om = garn fisk :tihi:

10 Synes om

PSX_20220304_204834

Og vi lader den lige stå et øjeblik… :rofl:

7 Synes om

Katten … på din arm? :flushed:

1 Synes om

Mit ben. Men ja. Milton der stod med forpoterne plantet på mit underben imens han og Hermann delte en liquid snack :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Synes om

Velbekomme :tihi:
Ja kassen blev lidt stor til hækkelnålene, men det var den enest jeg havde på lager :tihi:

2 Synes om

Når man går fra en varm seng og lader døren stå… :heart:

15 Synes om

Fatboy Finn med det udtryksfulde fjæs. :grinning_face_with_smiling_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Hip hip hurra for Donkey :denmark::denmark: Min søde Funky Donkey fylder 10 år i dag og er blevet fejret behørigt med masser af nus og kylling :blush::cat:

19 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om